even gal spuwen !!! kruidvat test gekocht !

Discussie in 'De lounge' gestart door sepherine, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Klopt. Ik werk zelf ook bij Kruidvat en wij doen daar nooit moeilijk over (tenminste, ik sowieso niet!) Gewoon teruggaan en het verhaal uitleggen.
    Voor kruidvat is een tevreden klant belangrijker dan een testje van 5 euro afschrijven hoor. ;)
    En het kan goed dat die dingen eruit gejat worden. Gebeurt bij ons ook regelmatig, net als de Norlevo's trouwens...

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat mega triest om twee testen die welgeteld vijf hele euro's kosten! Nou eh, succes met het opvoeden als die vijf euro er al niet afkan ;)

3. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das wel heel zielig om voor 5 euro zo slecht te zijn..

4. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

De kruidvat hier bij mij heeft alle doosjes goed dicht getaped met plakband ;).

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Heej Collega:D
    Bij ons vallen de Norlevo's wel mee..klein dorpje;)
    Maar in de stad controleren de collages het doosje voor dat ze hem afrekenen,er zijn dus ook mensen die het omgekeerde smoesje bedenken en dus zeggen dat er gèèn in zit.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik denk dat bepaalde meiden schaamte zullen hebben om ze af te rekenen, bang voor aangekeken te worden bij de kassa. Niet iedereen wordt natuurlijk gewenst zwanger... Wil het zeker niet goed praten maar kan me er iets bij voorstellen. Alleen dus erg lullig als je een test wil doen en je hebt alleen een leeg doosje, enorme teleurstelling..:(

7. sepherine

sepherine Niet meer actief

Gaat hem mij niet over het geld maar over het principe . J die 5 euro kan eraf . Had alleen wel verwacht ook daadwerkelijk te kunnen testen . Manlief zei gewoon nieuwe kopen en controleren nu ....

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Juist even controleren en om misverstanden te voorkomen kun je beter aan de caissière vragen of zij het even mèt jou controleerd;)
    Maar ik ga er sowieso vanuit dat je de testen niet weer hoeft te betalen.

9. sepherine

Ga der gewoon mijn lesje wel uit lere nu

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi ik bedoelde het ook niet naar jou meid! Maar degene die ze eruit gehaald heeft natuurlijk :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier zit wat in... Het was vooral m'n eerste reactie ;)

12. sepherine

Ow haha ok dacht al dat het op mij was haha . Nou ja het is gebeurd ga morge terug en zie wel wat ze der mee doen anders nieuwe kopen want ben ongeduldig

13. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    balen jho :(
    nou hopelijk zijn ze bij jou kruidvat wat makkelijkere dan bij de kruidvat bij mij

ik had vorige maand ook 2v5 gekocht bij de kruidvat en bij ons zitten alle doosjes met plakband dicht (met een rond plakbandje dus denk dat dat in de fabriek al gebeurd)
    en toen ik wou testen thuis kwam ik er achter dat er maar 1 in zat ipv2.
    vervolgens dag erna gelijk terug gegaan en kreeg toen te horen dat ze er niets aan konden doen.

vervolgens vorige week alvast nieuwe gehaald mocht ik weer moeten testen en in de winkel bij de kassa gelijk laten controleren door de cassiere of er wel 2 in zaten,
    me vriend en ik werden toen raar aangekeken dat we dat vroegen
    en toen we de reden aan de cassiere uitlegte zij ze:
    ja daar kunnen wij weinig aan doen zal wel een fout in de fabirek geweest zijn
    dit waren dus 2 verschillende cassieres die bijde eigenlijk niets met de situatie aankunnen

dus hopelijk zijn ze bij jou wat coulanter en tip voor de volgende keer:

elke keer als je gaat halen bij de kassa laten controleren of er wel echt 2 inzitten

14. Jo85

Jo85 Niet meer actief

ik merk dat de kruidvat juist heel prima handeld hierin.
    Ik had een bus nutrilon gekocht en eenmaal thuis aangekomen was de verzegeling al verbroken en was het folie er binnen in ook los. Ben er mee terug gegaan en was geen probleem kreeg direct een nieuwe bus mee...

15. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    ja zo zie je maar hoe het verschilt pet kruidvat denk dat het ook aan de mensen die er werken zelf ligt hoe ze er mee omgaan,

maar heb je al een test gehaald en alsnog kunnen testen?

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

dat is balen maar daar kan het kruidvat niks aan doen.
    waarschijnlijk zijn die testen gestolen, zeer laf maar ik denk dat dat bij zwangerschapstesten vaker voorkomt en het kruidvat er niet moeilijk over zal doen

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje sta je ook lekker te kijken. Hier nog nooit gehad maar zal er nu wel op letten na dit, want schijnt vaker voor te komen lees ik.

Maar ik vind dat Kruidvat nieuwe moet geven of ze gestolen zijn of niet. Ook al kan Kruidvat er niks aan doen maar mensen hebben eenmaal geen bewijs of het er wel of niet in zat.

18. sepherine

Helaas dus geen nieuwe gehad ..... Ze scholden me zowaar uit voor leugenaar etc ... Ben boos weggegaan en nog steeds geen test ga maandag naar een andere stad

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje meen je niet! Wat erg zeg! Wat slecht!!

20. nono

nono Niet meer actief

Ik zou een klacht indienen, dit is niet normaal!!! =|

Deel Deze Pagina