even gal spuwen !!! kruidvat test gekocht !

Discussion in 'De lounge' started by sepherine, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Bij onze Kruitvat wordt voorl gejat door kinderen, voor hun ouders. Dat is pas sneu :(

Super balen van je test zeg.. wilde alleen even kwijt dat mijn Kruitvat echt super klantvriendelijk is, om alle negatieve Kruitvatverhalen even te compenseren.. niet dat jij er iets aan hebt :(

2. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Je moet toch weten wat je verkoopt??? Kom op zeg.

Hier ook slechte ervaringen hoor met kruidvat.. babyvoeding die achter stond en ik niet mee kreeg omdat het niet in de winkel stond :( Fotos die pas na weken binnen kwamen, een afgestudeerde medicijn verkoopster die mij ibroprufen aansmeert in combi met bloedverdunners (had ik aangegeven.. neem aan dat je dat weet als je afgestudeerd bent) bah!

T ergste wat ik van de week zag. Een oude vrouw met rolator die helemaal vol zat kocht wat dingetjes en het werd zo in haar handen geduwt, ze vroeg om een tasje. Koste 10cent & ze moest maar weer achter aan sluiten. ( zei een kougom kauwende, zuchtende, snauwende meid bah!! ) En geloof me er was een lange rij. Heb mijn spullen waar ik stond neergelegd, mevr een tasje van mezelf gegeven en ben zo de winkel uitgelopen. Bah waar is de beleeftheid, vriendelijkheid heen? Vond het zo zielig.

Nee voor my geen kruidvat meer. Wil behandeld worden als mens, niet als hond

3. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    Oh ts

Ik zou zeker klachten brieven sturen!!!

4. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Hoeveel diverse produkten verkoopt kruidvat wel niet???
    Niemand kan alles van zoveel verschillende produkten weten.
    Wel vind ik dat als een verkoper het niet weet het dan aan een collega kan vragen.

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf bij de kruidvat gewerkt..en werd ook behandeld als een hond door de manager..!!! Ik ben slechthorend, dus hoorde het kassa belletje niet, had hier dus mijn eigen 'waarschuwingssysteem' voor gekocht, namelijk een mobiele deurbel.. dat geluid was vrij hard en ik hing de ontvanger aan mijn broekriem als ik in de winkel bezig was..en het knopje lag bij de kassa.. op een dag was dus dat knopje kwijt..en ik wist echt 10000000000% zeker dat ik het op die ene plek had gelegd.. had een collega het doodleuk weggegooit om mij te zieken..vervolg: "Je gehoor werkt niet, dus je kan vertrekken" Wat een ***wijf was dat zeg!

6. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    En hoeveel is het zelfde. Maar andere naam?

7. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    Blijkbaar als mensen slechte ervaringen hebben met 1 kruidvat dan zijn ze allemaal slecht,hoezo negatief denken? En nee niet iedereen hoeft precies te weten wat die verkoopt, anders hoorde dat wel bij de sollicitatieprocedure. In een supermarkt weten ze ook echt bij lange na niet wat er allemaal precies is. Ook ik weet bij ons in de apotheek echt niet alle medicijnen per stof/merknaam, daarvoor zijn het er gewoon te veel, natuurlijk weet ik de meeste en de belangrijkste wel. Maar kom op hey we zijn niet perfect en tsja vind ook niet dat je zo een dingen mag verwachten van bijv vakkenvullers/weekendhulpjes!

Los daarvan ben ik het er wel mee eens dat ze geen info horen te geven als ze het niet weten,vooral niet mbt medicijnen! Helaas kan dat toch vaak verkeerde/vervelende situaties opleveren. En tsja als iemand niet weet waar het over gaat is het wel zo netjes als er iemand bij wordt geroepen die het wel weet.

Stond hier gisteren bij de c1000 voor een neusspray tegen verkoudheid. Meisje achter de kassa zei dat ze alleen tegen hooikoorts hadden. Ik heb toen gezegt doe mij toch die otrivin maar achter je! Hmpf dat meisje had totaal geen weet over medicijnen en gaf me ook geen waarschuwing wat betreft het niet langer dan 1 week gebruiken.

Maar goed nu ben ik helemaal oftopic sorry. Ts ik hoop dat je het nog oppakt met het hoofdkantoor en hun het netjes met jou afhandelen!

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nou enige kennis van wat er verkocht word in de winkel vind ik wel een vereiste ja. En ik heb haar nooit om advies gevraagd, ik vroeg of ze ze nog had omdat ze niet meer in de schappen lag.

Als jij als klant aan mij zou vragen of turkije een leuk vakantie land is dan kan ik toch ook niet zeggen '' Turkije? Waar ligt dat? Nog nooit van gehoord '' dan verwacht je toch ook dat je goede informatie krijgt? ( ik heb altijd op een reisbureau gewerkt vandaar dit voorbeeld )

Ik vind dus inderdaad dat waar je ook werkt je wel enige kennis moet hebben van wat er in de winkel ligt. En in mijn geval had ik het niet over een jong ding of weekendhulp ;)

@Tuc: Mij ooit horen zeggen dat ik perfect ben? Get a Life..

9. ariel3

ariel3 Actief lid

Mar 27, 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Nou dit heb ik dus ook meegemaakt. Een week lang! lagen mijn foto's al achter de kassa en mij maar steeds naar huis sturen met een telefoonnummer waar ik maar heen moest bellen om te zeggen dat ze niet waren aangekomen. Zij vertelden me toen dat de foto's waren geleverd in een doosje. En toen kwam de dame achter de kassa eens op het idee om eens te lezen welke naam er op het doosje stond, dat al een week lang, onder de toonbank, tussen andere fotoleveringen lag...;)

10. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik vind dat als je in een drogist werk echt wel enige kennis moet hebben van medicijnen. Hier zie je vaker stage lopers dan echt medewerkers die je helpen. Nu heeft vind ik kruidvat sowieso 1 van de meest waardeloze winkels die er bestaat. Aanbiedingen zijn er 9 van de 10 keer niet. Totaal geen ruimte in de winkel, ondeskundig personeel. Geef mij maar Etos, die dames daar helpen je altijd enorm goed en weten waar ze over praten

11. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Maar de grote vraag.. heb je al getest, en was de test positief??

12. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    Sorry hoor ik vind van wel. Ik was bloemiste, ook ik moet mijn producten etc. kennen. En dingen er vanaf weten. Vind dat niet meer dan normaal.

13. Nee nee, in dit filiaal hadden ze in die week dus ECHT geen gratis tasjes meer. Je kon kiezen; of voor een tas (zo'n grote dus) betalen, of je spullen gewoon zo meenemen. De tasjes lagen ook niet achter de kassa en je kon ze ook niet krijgen als je er zelf om vroeg! Dit filiaal was echt compleet tasjes-loos :D In de week voor kerst hadden ze dus wél weer tasjes, want 'het was toch wel erg onhandig rond deze tijd van het jaar'. Geen idee of ze weer tasjes-loos worden als de drukke periode over is, of dat ze toch maar volledig van het achterlijke plan afstappen om helemaal geen gratis tasjes meer te hebben in het hele filiaal..

14. sepherine

sepherine Niet meer actief

nee nog niet getest , ik ga morgen testen halen , ik hoop morgen alleen wat vriendelijker personeel te treffen ;)
    maar ik laat zoiezo de alcohol staan hoor , ik had vorig weekend getest en de streepjes werden donkerder vandaar dat ik dus zooo graag wou testen om te zien of ze nog donkerder zijn dan tuurstreepjes , maar goed nog niet ongesteld dus dat is al positief :p

15. sepherine

sepherine Niet meer actief

oja dames , ik heb absoluut NIETS tegen kruidvat en de meeste zijn der gewoon vriendelijk maar als je dan zo een mens treft ,......... ik hoop dat de leidinggevende morgen wel aanwezig is !

16. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dan zullen ze ze wel vergeten zijn te bestellen, zijn ze niet uitgeleverd of waren ze sneller op dan verwacht ;) Iig slordig, want de gratis tasjes horen gewoon gratis te blijven en te krijgen .Wij krijgen ze ook gewoon binnen en kunnen ze ook gewoon blijven bestellen ;)
    Wat wij wel hebben, is dat de grote tassen al weken niet leverbaar zijn bij ons (net als cadeaukaarten). Wel heel erg vervelend, vooral in de drukkere periode zoals nu.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat Sepherine.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ging deze topic over een zwangerschapstest van de Kruidvat... niet over de service van de Kruidvat.. :D We dwalen af dames! ;)

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    En? Al getest?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hey meid!!!! kzie opeens dat je weer gaat testen spannend!!! al een testje gedaan ondertussen?!?!?! :D wel ff laten weten he ;)

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Was dat bij de kruidvat in stadshart?

Share This Page