Ok, dit klinkt als niet professioneel. Als ik het vergelijk met de verloskundigenpraktijk hier, waar ze bij mij ook wat meer aandacht moeten geven ivm medisch gedoe (en ook zij weten dat mn ma twee type kanker heeft en vader net een herseninfarct achter de rug...) die nemen het serieus en luisteren. Geven de zorg die nodig is. Als je kunt overstappen, doen!!! Geef gewoon aan dat het voor jou niet werkt om met zo'n verloskundige deze zwangerschap relaxt te doorlopen. Sterkte met alles, dikke knuffel!!
Klacht indienen! Wat een respectloze manier van behandelen, gatver! Nooit meer bij haar op consult komen en een klacht indienen. Ze moet hierop aangesproken worden, als je niet met mensen kunt omgaan moet je ook niet zo'n beroep kiezen. Knap dat je zo rustig bent gebleven! Nu tijd voor actie
Bah wat een misselijk wijf! Ik zou echt woest zijn. Klacht indienen en loslaten. Dit zegt niks over jou, maar alles over haar.
Zo zeg, die durft!! Kun je geen andere verloskundige aanvragen? Want bij deze was ik dus never nooit meer teruggekomen. ***Ahumk*twijfahum***
Heeft een vlos niet geheimshoudingplicht? Ik zou het naast me neerleggen en nóóit weer naar haar toe gaan. Eventueel nog eens aangeven in een gesprek met de gyn hoe zij met jou om is gegaan én dat ze de opdrachten van hem aan zijn laars lapt..?? Het lijkt me dat je je energie wel beter kunt gebruiken dan je druk te maken om en rot te voelen over zo'n idiote verloskundige... In elk geval heel veel sterkte de komende tijd. Het is niet niks waar je nu door heen gaat. Ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van het wondertje in je buik
Jeetje, wat maak jij veel narigheid mee en wat heftig van je moeder! Ik zou direct een klacht indienen en een andere vk eisen, wat een stom egocentrisch mens. Dit haalt niet weg dat ze je op je kwetsbaarst overvallen heeft met haar rot reactie. Sterkte en laat je maar goed verwennen door je man/vrienden. Alsof we echo's willen voor een mooi plaatje, echt een te erge uitspraak. Ik was bij elke echo zenuwachtig en ik zag er zelfs tegenop vanwege omstandigheden. Ik ben nu gewoon blij dat er nu geen medische reden is en ik pas bij 29 weken weer hoef. En de gynaecoloog is een arts, als hij zegt dat het nodig is, dan is dat ook zo!!! De vk is hbo opgeleid, niks ten nadele maar ze is geen arts dus ze moet advies gyn volgen. Wat een raar, rot mens zeg.
Ik vind het erg knap dat je zo rustig bent gebleven. Ik had d'r waarschijnlijk opgeknoopt aan de hoogste boom. Te hoge bloeddruk kan gevaarlijk zijn voor je baby en voor jou. Toen ik PE had kreeg ik ook elke 14 dagen een echo om te kijken of alles in orde was. Op het hoogtepunt wel elke dag, en elke dag een flowmeting van de placenta en navelstreng. Ik zou gewoon met je gyn overleggen of je niet volledig over kan naar hem, want bij zo'n huppelpiep wil je toch niet meer komen. Je hebt al genoeg aan je hoofd met je moeder om je hier ook nog druk om te meten maken. Bah, bah, bah wat een walgelijk mens.
Klacht indienen en vooral jezelf niet van het kastje naar de muur laten sturen! Dat heb ik gedaan totdat ik uiteindelijk met 27wk zware PE had en ik uiteindelijk mijn kindje hierdoor verloren heb een week na zijn geboorte. De zwangerschap daarna moest ik elke twee weken komen voor een bloeddrukmeting, echo en ga zo maar door. Daarnaast kon ik letterlijk voor elke poep of scheet bellen en ik heb echt nog NOOIT het idee gehad dat ik teveel was. Zo HOORT het dus ook te gaan. Er horen extra maatregelen getroffen te worden, ook om de kans op herhaling te verkleinen en eventueel vroeg ingrijpen mogelijk te maken. Dit 'mokkel' (sorry, maar dat vind ik het) is een over het paard getilde muts die wel even denkt te vertellen wat jij wel niet mee mag maken en wat wel. Negeren dus! En bellen als je twijfelt!
zo ik was ff ontploft dan, idd klacht indienen (kan ook bij de raad van verloskundige) gelijk je gyn bellen, aangezien er geen groei echo is gemaakt, zou ik dat toch even vragen of zij dat anders niet kunnen doen, of via een andere verloskundige kan
Ongelofelijk, waar haalt ze het gore lef vandaan om zo te reageren?! Ik zou dit ook zeker melden bij de gynaecoloog en alleen nog maar afspraken plannen bij andere verloskundigen en niet meer bij die tr*t! Heel veel sterkte met alles!
Hellup zeg.. wat een raar mens.. die heeft duidelijk het verkeerde beroep gekozen! Poeh! Zeker weten klacht indienen, dit kan echt niet!! Dikke knuffel voor jou!!!