Wij gaan altijd voor Dell, waarom geen idee maar mijn man zit in de ICT en werkt daar het liefste mee. Mijn laptop is denk ik al een jaar of 4 oud en nog nooit problemen mee gehad. Suc6 met kiezen
Ik heb zelf ervaringen met acer en hp. Bij mij komt er nooit meer een acer in. Ze krijgen vaak problemen met de ventilator. (hebben de desktops ook nogal eens last van) bovenden was er na twee jaar niks meer mee te beginnen zo traag was ie geworden, terwijl ik toch altijd erg netjes ben met software 'onderhoud'. In die twee jaar heb ik geloof ik drie adapters versleten, terwijl ik die altijd netjes in het doosje in de tas stopte en nooit los in een tas deed. Nu heb ik sinds 1,5 jaar een hp en die doet het prima. Geen kuren. Hoewel ik eerlijk moet bekennen: mij man heeft een hp van ongeveer 3,5 jaar oud en die heeft problemen met de klep (beeldscherm) die niet meer kan sluiten omdat er iets mis zit in één van de scharnieren. Gek dat dat juist bij die van hem gebeurt, want hij neemt hem zelden ergens mee naar toe. Bovendien is hij meestal netter met zijn spullen dan ik Mijn broer heeft dat klepsluit-probleem gehad met een dell. Ik weet niet of dat bij bepaalde merken vaker voorkomt dan bij andere.
Je moet het een beetje treffen elk merk heeft wel eens een slechte ertussen zitten.. Ik heb nu een hp mini en ben er heel blij... Je moet eigenlijk weten wat je wil typenummers opschrijfen en dan gaan vergelijken!
Wij hebben HP maar volgens de echte kenners onder ons (zwager en broertje haha) is Asus voor de laptop het beste en de Acer het minst wb kwaliteit en levensduur. Maar wij zijn prima gelukkig met onze HP
Hier een toshiba... heb voor deze ook een toshiba gehad.. beviel me niet meer.. wilde een nieuwe en toen weer een toshiba gekocht.. wil niets anders meer.. we hebben de oude aan mn schoonvader gegeven en die gebruikt m nog steeds.. niets mis mee, nooit geen problemen mee gehad
wij hebben allebei een Acer... heerlijke laptops!! hier voor een Dell gehad die ook erg fijn was... was trouwens al een oudje maar deed het nog prima... nu moeten de drivers ff opnieuw geinstalleerd worden en hij doet het weer als een nieuwe!! dus onze keuze is Acer (gestemd) of Dell....
Ik heb ook altijd gehoord dat de Acer zeg maar de Renault van de laptops is Collega van mij bracht z'n laptop na 6 maanden kapot terug naar de winkel. Eerste wat ze daar zeiden: "Acer zeker?". Wij hebben allebei een HP en die doen het echt prima.