even gal spuwen

Discussion in 'De lounge' started by VrouwtjeRomy, Feb 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze had tot 18.00u. moeten werken maar ze kwam om 11.00u. al thuis omdat ze zo moe was.
    Daarna is ze ook weer terug gegaan maar is weer naar huis gestuurd.
    23.00u. had het niet kunnen zijn, aangezien haar man/vriend met dochter is weggegaan en is gaan boodschappen doen en naar de Mac is gegaan. Dat kan natuurlijk niet 's nachts.
    Snappie?;)

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Gelukkig zijn er een hoop mensen die me wel snappen!

Ik MOEST niet MOET werken tot 18:00 gister. Ben om 11:00 naar huis gegaan om te slapen omdat ik erg moe was en daarna ben ik weer terug gegaan naar mijn werk en naar huis gestuurd, net als de meeste mensen hier wel snappen haha

Vandaag MOESSTTT ik eigenlijk tot 19:00 maar ze hebben me nu standaart elke week op de woensdag uitgeroosterd om 15:00 om mn rust te pakken dus dat ben ik nu aan het doen.

Ben erachter gekomen dat slapen niet helpt, word er sjagie van als ik overdag zo laat in de middag slaap en dan slaap ik snachts slechter dus nu geniet ik met lappetap voor de tv van een leeg huisje...

heeeerlijk!!!

begin altijd zo op te knappen op zulke momenten, tot de drukte weer door de voordeur komt om 18:00.

Heb vanmiddag zo zitten janken bij de VK. "ik kan niets meer boehoehoehoe ik wil werken, met mn dochter spelen, huisvrouw zijn en een leuke vrolijke partner zijn en kan niets anders dan slapen en knorren tegen alles en iedereen en als ze terug knorren ga ik huilen en ik ben zooo moeeee boehoehoehoehoe zometeen ga ik naar eurodisney en dan verpest ik vast de hele vakantie met mn slakkengedoe. ik zit er nu al tegenop om de hele dag door zo'n park te sjokken terwijl het de vakantie van mn leven moet zijn ben er nog nooit geweest en onze dochter ook niet en dan ga ik het helemaal verpesteeheheeheheeennnnn boeeehoeehoeehoeee!!!"

....achteraf kon ik er gelukkig wel om lachen...

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Vind je reactie erg overdreven en ik had echt niks meer voor je gehaald haha en "dat" kind nee sorry dat zou nooit in me opkomen hormonen of niet!

4. maxennada

maxennada Lid

Jan 8, 2011
    64
    0
    0
    Hey vrouwtje romy..

Balen zeg dat je je zo voelt. Weet wel een beetje wat het is omdat ik lang schildklier problemen heb. Is nu goed onder controle bij de internist.

Maar ik las dat je schildklier niet helemaal goed werkt. Maar dat ze er niks aan deden omdat het te weinig was. Maar als je zwanger bent hoort je waarde lager te liggen (ipv iets hoger). Zo rond de 1 a 2 dit kun je terug vinden op de site van de schildklierstichting. Huisartsen weten dit vaak niet. Dus misschien kun je hier wat mee. Ik dacht meld het even want het zo verschrikkelijk om zo belachelijk moe te zijn. Ik ben deze zwangerschap aan de medicijnen en voel me 100x beter dan dat ik deed tijdens mijn eerste zwangerschap zonder medicijnen.

Succes en sterkte!

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hier ben ik het mee eens! Ik heb ook een schildklierprobleem en zit aan de medicijnen. Ik ben niet zwanger, maar ik weet wel wat mijn internist me vertelde. Mocht ik ooit zwanger raken, dan moeten mijn medicijnen opgehoogd worden, omdat je waardes dan inderdaad laag moeten liggen i.v.m. de baby. Ik zou dus als ik jouw was je toch laten doorverwijzen naar een internist. Omdat je bekend bent met schildklierproblemen, moet je juist hierop alert zijn! Laat je waardes opnieuw testen hoor, is ook belangrijk voor je kleine. Sterkte.

6. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Hoe weet je dat nou of je dat zou doen met hormonen??? Ik dacht ook dat dit hetzelfde zou zijn als met mijn huidige dochter maar daar ging ik ook vet de mist in. ik heb alles wat ik bij mijn andere zwangerschap niet had, ik was bij mijn eerste zwangerschap zo vrolijk en nergens last van, puistje hier, kilootje daar, dat wel. Maar nooit had ik gedacht zo sjagie te zijn of zo uit de hoek te kunnen komen.

je hebt geen idee wat hormonen met je kunnen doen.... niet oordelen dan.

Oh en gelukkig weet mijn vriend wel dat dit de hormonen zijn en haalt hij het wel voor me.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Weet prcs hoe je je voelt! Sterkte!

Share This Page