Even gal spuwen

Discussion in 'De lounge' started by Only me, Feb 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

bij zulke mensen wil je toch niet eens werken meid. wees maar blij dat j niet meer terug hoeft. bah bah wat een smeerzakken ze moeten zich schamen.

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

ps. ik zou bij een volgend adres wel meteen duidelijk zijn in wat je wilt of niet wilt. en als ze vragen waarom je ontslagen bent gewoon eerlijk zijn.

3. Only me

Only me Niet meer actief

Mmzz misschien beter ook ja. De eer aan mezelf houden :)

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja precies.

en gewoon die smeerzakken smsen dat je al een nieuw adresje hebt met minder smerige mensen die je werk wel waarderen. weten hun veel.

5. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

Jan 31, 2011
    339
    0
    0
    NB
    "jammer.. nu mag ik die gore pot niet meer schoonmaken van jullie dat zal ik zeker gaan missen!!!" ... haha;)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou als je ze echt een hak wilt zetten is even bellen van mensen ik kom niet meer( net doen als of je dat sms je niet gelezen had kan makkelijk verkeerd verzonden zijn bijvoorbeeld en dan zeggen heb er geen zin meer in bij jullie vuile gorlappen bahhhhh.

:x Stankt voor dan zo te lezen.

7. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    #27 Windows, Feb 14, 2011
    Last edited: Feb 14, 2011
    Goh woonde ze toevallig in R'dam?:D
    Ik heb van aug.tot dec.2010 bij zo'n persoon gewerkt.
    Je wil niet weten hoe het er daar aan toe was :(
    En op zich een hele vriendelijke vrouw hoor,daar niet van,maar haar zoon(12)die maakte er zo'n puinzooi van.
    Ik denk idd dat ze op den duur dacht:eek:oooh donderdag komt Girl weer bij me werken dus ik laat het lekker ophopen.
    Hoe ik het daar al die tijd heb uitgehouden is mij een raadsel,want ze loog tegen de Gemeente omdat ze feitelijk al niets meer mankeerde,maar omdat ze het wel makkelijk vond zo.
    (remsporen in de plee,uitpuilende vuilniszak in de keuken,het hele aanrecht vol broodkruimels,etensresten in het putje in de spoelbak in de keuken,gasfornuis wat in-en-in-smerig was,in de badkamer heel de spiegel ondergesmeerd met tandpasta,rondslingerende wattenstokjes in de badkamer...)

Share This Page