bij zulke mensen wil je toch niet eens werken meid. wees maar blij dat j niet meer terug hoeft. bah bah wat een smeerzakken ze moeten zich schamen.
ps. ik zou bij een volgend adres wel meteen duidelijk zijn in wat je wilt of niet wilt. en als ze vragen waarom je ontslagen bent gewoon eerlijk zijn.
ja precies. en gewoon die smeerzakken smsen dat je al een nieuw adresje hebt met minder smerige mensen die je werk wel waarderen. weten hun veel.
"jammer.. nu mag ik die gore pot niet meer schoonmaken van jullie dat zal ik zeker gaan missen!!!" ... haha
Nou als je ze echt een hak wilt zetten is even bellen van mensen ik kom niet meer( net doen als of je dat sms je niet gelezen had kan makkelijk verkeerd verzonden zijn bijvoorbeeld en dan zeggen heb er geen zin meer in bij jullie vuile gorlappen bahhhhh. :x Stankt voor dan zo te lezen.
Goh woonde ze toevallig in R'dam? Ik heb van aug.tot dec.2010 bij zo'n persoon gewerkt. Je wil niet weten hoe het er daar aan toe was En op zich een hele vriendelijke vrouw hoor,daar niet van,maar haar zoon(12)die maakte er zo'n puinzooi van. Ik denk idd dat ze op den duur dachtoooh donderdag komt Girl weer bij me werken dus ik laat het lekker ophopen. Hoe ik het daar al die tijd heb uitgehouden is mij een raadsel,want ze loog tegen de Gemeente omdat ze feitelijk al niets meer mankeerde,maar omdat ze het wel makkelijk vond zo. (remsporen in de plee,uitpuilende vuilniszak in de keuken,het hele aanrecht vol broodkruimels,etensresten in het putje in de spoelbak in de keuken,gasfornuis wat in-en-in-smerig was,in de badkamer heel de spiegel ondergesmeerd met tandpasta,rondslingerende wattenstokjes in de badkamer...)