Goedenavond dames, Vandaag de 7 weken aangetikt, al de hele dag een vervelend gevoel in mn buik en toen gebeurde het, kramp en bloedverlies... vk gebelt en die zegt dat ik moet afwachten... ik verlies geen stolsels dus ergens wil ik hoop houden. Maar mn gevoel zegt al dat het niet goed zit.. Wie heeft dit ook gehad en zat het toch nog goed?? Aan de ene kant wil testen om te kijken of die lichter worden.... Zo verdrietig.. Sorry moest het ff kwijt.
Heb er geen ervaring mee, maar ik denk aan je, en hoop echt dat t toch goed zit! Verlies je veel bloed?
Begin was veel (liep er echt uit excuus voor de details) nu wel minder maar nog steeds krampen.. Dankjewel♡
Helderbloed en krampen zijn vaak niet zo’n heel goed teken, maar ik heb ook genoeg verhalen gelezen waar het iets anders was. Als je 7 weken bent zou de vk al wel kunnen kijken of er een hartje is. Ik zou toch vragen of je maandag even langs mag komen. Zolang je geen stolsels verliest houdt nog hoop.
Ik heb het ook gehad met 5 weken. Ik ging naar de wc en voor ik het wist zat ik helemaal onder het bloed. 2 weken later bleek ik gewoon nog zwanger
De kans dat het niet goed zit is natuurlijk groot. Maar ze kunnen wel even kijken of het hartje klopt enzo toch? Hoezo afwachten? Er zijn enorm veel verhalen te vinden van vrouwen bij wie dit goed is afgelopen. Dus je wil graag weten waar je aan toe bent lijkt me. Dat kan wel met 7 weken.
Ja, ik. In deze zwangerschap 9x helderrood inclusief kramp. En ik ben nog steeds zwanger Ik bleek bij een controle een hematoom te hebben. Mn gyn heeft me uitgelegd dat als je lichaam het bloed eruit wil werken het 'logisch' is dat je baarmoeder dan krampend reageert omdat ie t er anders niet uitkrijgt. Met helderrood bloedverlies heb je 50/50 dat het goed of slecht afloopt. Ik moet je zeggen dat ik wel gelijk voor een echo mag als ik me ongerust maak. Met 7 weken kunnen ze echt wel al zien hoe het er op dat moment voorstaat. Ik zou morgen ff bellen.
Hier helaas geen positief verhaal. Met 5 weken “even” helderbloed, zonder krampen. Vervolgens bij 7 weken een positieve echo met een kloppend hartje. Met 9 weken wederom licht bloedverlies en een echo gekregen. Het hartje was toen gestopt met kloppen Zoals wordt gezegd, bij sommige mensen loopt het goed af maar bij sommige ook niet.. heel veel sterkte in deze onzekere tijd!
Bij de eerste heb ik veel helder rood bloedverlies gehad rond die termijn, maar ook later nog. De oorzaak is nooit gevonden (vermoedelijk de voor- en laagliggende placenta). Hij is nu 4 jaar. Tussen nr. 1 en nr. 2 heb ik twee vroege miskramen gehad bij 6 weken. Beide met helderrood bloedverlies en krampen. Maar ook verloor ik stolsels. Een soort heftige menstruatie zegmaar. Het kan dus allebei. Ik zou toch even een afspraak voor een echo maken maandag. Die laat je meer zien.
Hier bloedverlies met regelmaat. En zie mijn banner. Kijk het kan natuurlijk foute boel zijn maar zolang je nog geen bevestiging hebt gehad op de echo is er nog niets over te zeggen. Hoe graag ik ook je ongerustheid weg zou willen nemen. Dus zou toch inderdaad even de vk vragen of je morgen even terecht kan
Goedemorgen dames, Bedankt voor alle verhalen, vandaag geen bloedverlies of krampen meer, dus zo even de vk bellen of ik langs mag komen. Wil het nu toch wel weten. En ze zei afwachten omdat alles er nu alsnog goed uit kan zien maar het dat dat niks hoeft te zeggen.
Ik zou niet meer gaan testen. Met 7 weken is je hcg veel te hoog voor de testen en krijg je het hook effect. Je testen zullen dan sowieso lichter zijn en geen knallers omdat ze test dat niet aan kan. Zou inderdaad bellen en vragen of je toch langs mag komen. Sterkte!
Ik heb bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad. Bij de oudste 15 weken lang licht bloedverlies. Elke. Dag. Bij de jongste rond de 7 weken helder bloedverlies! En dan ook veel, zoals bij een menstruatie. Ook de vk gebeld, mocht gelijk voor een echo komen. Vreesde het ergste maar wonder boven wonder zagen we een boontje met een kloppend hartje. Daarna nog 2 keer zo’n bloeding gehad rond de 8 weken en de 13 weken. De rest van de zwangerschap verliep zonder problemen! Hier was een hematoom de schuldige... Succes! Hopelijk zit het nog goed. Blijf hoop houden
Dat geldt natuurlijk voor elke echo. Het kan helaas altijd nog fout gaan. Maar het zegt toch wel veel als je nu een kloppend hartje hebt. Wellicht ziet ze wel iets wat de bloeding heeft veroorzaakt. Hopelijk mag je alsnog langskomen!
Net de vk weer gesproken, na de kerst mag ik langskomen voor een echo om te kijken of alles nog goed gaat. Ze zei ook dat ik net op de grens zit van wel/niet een kloppend hartje dus dat een paar dagen wachten wellicht meer laat zien. Pfff met onzekerheid de kerstdagen in.
Wat vervelend zo! Maar met 7 weken zou er echt wel een hartje moeten kloppen dus wel raar dat de vk dat zegt.
Andere vk bellen? Vreselijk dat ze je zo in de onzekerheid laten zitten. Met 7 weken is er inwendig zeker wel wat te zien. Met 5.5 begint het hartje namelijk al.
Wat een bs... met 7 weken zie je zeker wel een hartje kloppen. Termijn zit absoluut niet aan de grens, want het hartje begint al met 5+4 met kloppen namelijk. Ik zou anders mooi particulier een echo laren maken vandaag of morgen.
Ik kan je helaas geen hoop geven. Dit had ik ook en was foute boel. Sterkte. En probeer goed bedoelde opmerkingen als, dan zat het niet goed, etc naast je neer te leggen. Ze bedoelen t goed, maar het helpt niet. Laat het verdriet toe en ga het een plaatsje geven. Dikke knuffel