Hè meiden Ik zal eerst even vertellen waardoor ik zo onzeker ben. Afgelopen jaar is het ons gelukt 1 x zwanger te worden wat met 5 qeken een vmk werd. Dit kwam voornamelijk Door mijn werk als stewardess dat ik nooit rhuis was . Nu ben ik van baan veranderd en in de afgelopen 4 maanden is dit de 3e X dat ik zwanger ben. De andere 2 X waren ook vmk. Ik heb vorige maand cb testen gedaan en er bleef zelfs met 5 weken 1-2 weken staan en een echte knaltest heb ik ook niet gehad. Wel donker maar niet hetzelfde als de c lijn. Nu ik dus weer zwanger ben ( vandaag 3 weken en 4 dagen ) heb ik gisteren direct ziekehuis gebeld en gevraagd om bloedtest . Daar kwam uit 8.5 hcg dus wel wat verhoogd. Vandaag weer geprikt en uitslag was 25. Ik ben natuurlijk ontzettend blij maar ook lichte paniek. Want wat nou als mijn hcg niet meer stijgt als 25 ... al mijn vmk gingen fout met 5 weken. En nooit een cb test 2-3 gehad. Ik wil heel graag kunnen genieten.. Waarom zou deze keer wel goed gaan ? De vorige 3x waren toch ook mis .. Misschien kan iemand mij geruststellen want vind het zo jammer dat ik niet r kan genieten van juist dit mooie moment ..
Herkenbaar. Helaas kan ik je niet meteen geruststellen. Hier gaat het nu met utrogestan wel goed, maar de onzekerheid blijft. Ik denk dat ik over zes maanden kan genieten. Anders kijken of je elke week een echo kunt krijgen?
die cb testen zijn volgens mijn gyn niet betrouwbaar. Ze geven je een indicatie, maar geen zekerheid. Het verschil in aanmaak van hcg is erg groot en dus kan zo'n testje je niet precies zeggen hoe en wat. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en ga niet meer testen en jezelf gek maken (hoe lastig dat ook is) Je lichaam en uk in wording moeten nu t werk doen, daar kun jij niks aan veranderen. Al ga je nu 2 maanden op bed liggen kan t nog mis gaan, maar voor t zelfde geld ga je 2 maanden feesten en gaat t goed. Niemand kan je zekerheid geven. Probeer relax te blijven en maak je niet druk om aantallen hcg die je overal vindt. Vraag 100 ervaringen en je krijgt 100 verschillende antwoorden. Ik duim voor een mooi kindje in wording!!