Is dit een innestelingsdip?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fleurtje, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Deze cyclus heb ik mijn eisprong op dag 16 gehad en ik ben heel erg blij want ik heb sinds ik gestopt ben met de pil nog niet zon korte cyclus gehad. Begint nu eindelijk beetje regelmatig te worden, hoop ik. Nu heb ik gister een temp van 36.8 gehad en vanmorgen weer om dezelfde tijd gemeten was hij 36,2. Ik dacht dat dit niet klopte dus nog een keer gemeten en weer 36.2. Ik baalde want ik dacht dat ik dus mijn eisprong nog niet gehad had. Maar ik weet zeker dat ik hem wel gehad had want had ook vruchtbaar slijm. Kan dit nu een innestelingsdip zijn? Heb nog geen een keer zon lage temp gehad na mijn eisprong.
    Zouden jullie naar mijn kaartje kunnen kijken. Deze staat als het goed is onderaan.

Groetjes

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dat zou best goed kunnen... maar ja zeker weten doen we het niet...
    ik hoop het in ieder geval wel voor je!

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja begrijpt het weet het pas zeker als ik wel of niet ongesteld wordt. Maar vindt het zo raar want hij is wel enorm gedaald! Zal ook even afwachten of hij morgen weer is gestegen. Maar volgens mij heb ik wel mijn eisprong gehad. Dacht misschien hebben meer mensen dit wel eens gehad en waren toen wel/niet zwanger.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb wel eens zo'n enorme dip gehad, wel iets later na mn ei, ik heb toen wel een heel lichte posi test gehad, maar 3 dagen overtijd werd ik toch nog ongie...
    ik zal het kaartje even opzoeken...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 179258

volgens mij was dit m. in eerste instantie was de temp onder mijn coverline, maar na 2 dagen veranderde FF de coverline opeens (hij deed m dus naar beneden)... dus toen kwam ie er vlak boven te liggen...

6. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa ik zie hem. Je hebt wel veel temp schommelingen in dat kaartje. Misschien toch zwanger geweest en vroege miskraam gehad? jammer dat het niet raak was voor je. Nou ik zie het ook wel hoor. ga mezelf er niet gek mee maken. Was gewoon nieuwsgierig :D

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ben inmiddels weer de maand erna echt zwanger geraakt, dus gelukkig heb ik niet lang meer hoeven wachten...

ik hoop dat het echt iets moois betekent voor je!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik lees even mee, heb ook zo'n rare dip...bij mij onder de coverline. En mn temp schommelt ook vreemd...anders nooit zo.

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    bij mij bleek het op 4 dpo ook innesteling

10. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    O gelukkig! Gefeliciteerd! Uhm zijn bij iedereen wel vaak dipjes maar hoeft dus niets te betekenen. Toch raar heb het nog nooit gehad dat ie 0.6 daaalde alleen als ik ongi moest worden! Maar ja elke maand denk je dat het anders is dan de maanden ervoor dus zal me hoop niet op vestigen.

11. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    vanmorgen weer 36.8. Dus eenmalige forse dip. ben benieuwd of het iets betekend!!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend zeg!!!

13. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0