Dat het vandaag moederdag is, is jullie vast niet ontgaan. Vorige jaren haatte ik deze dag. Ik wilde mezelf het liefst opsluiten en pas maandag weer wakker worden. Hoe mooi het idee erachter ook is, het was ontzettend pijnlijk confronterend om een dag in het teken te laten staan van het gene wat je het liefst allang bent. Dus bij deze een hele dikke knuffel voor alle wensmama's. Ik denk aan jullie!!
Ah wat ontzettend lief zeg Aan je onderschrift te zien heb je zelf ook een behoorlijke weg afgelegd... geniet vd zwangerschap en volgend jaar vier je moederdag met een kindje in je armen!
Wat een lief gebaar!! Ik deel ook graag wat knuffels uit! Weet ook dat het een ontzettende rot dag kan zijn!!
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik had precies hetzelfde, een hekel had ik aan deze dag en moest vanmorgen toch gelijk denken aan al die meiden die nog steeds aan het knokken zijn voor een kindje of waar het helaas nooit heeft mogen lukken. Hierbij wil ik jullie veel sterkte wensen met deze dag en weet dat we ook aan jullie denken! 😚
Ook ik ben niet vergeten hoe het voelt, denk daarom elk jaar op moederdag aan de wensmama's Je mag weleens de hoop opgeven maar nooit de moed verliezen! Wij zijn na 14iui-d dolgelukkig met onze zoon Icsi 1 mislukt weten we sinds vanochtend op moederdag maar ik denk dan altijd maar zo ik heb al schat van zoon en gun het andere wensmama's ook Dikke knuffel meiden xxx
Waauw wat mooi en lief zeg! Van mij een hele fijne Moederdag gewenst aan alle mama's en mama's in spé! En natuurlijk voor alle mama's die nog dromen van een kindje, een hele dikke knuffel en hopelijk mogen we het allemaal snel mee beleven!
Al bijna tien jaar een groot verlangen... Bedankt meiden voor zon knuffel... Jullie weten hoe het voelt dat grote gemis. Helaas hier ook geen moeder en schoonmoeder meer.. Dus extra gemis .