Een rooskleurig verleden, nee die hebben we niet. En dat ik op een roze wolk zit kan ik ook niet erg zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat het ons gelukt is. Op de dag dat we bij de afdeling fertiliteit te horen gingen krijgen wat het behandelplan was testen we positief. Inmiddels hebben we al twee mooie echo's gehad. En hebben we een mooi kloppend hartje kunnen aanschouwen. Om de week moeten we terug voor allerlei controles, onderzoeken en echo's. En gebruik ik nu al progesteron. Fijn dat ze het nu zo goed in de gaten houden! En vandaag gil ik even overal: YES, WE DID IT!
Jaaaa..! Gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie begin volgend jaar een gezond baby'tje in jullie armen hebben liggen. Nogmaals: van harte!
Wat een geweldig nieuws Yvon, onwijs gefeliciteerd!! Het is niet niks wat jullie hebben moeten doormaken inderdaad, dus dit is jullie enorm gegund! (overigens gun ik het iedereen, begrijp me goed, maar voor jullie is het echt wel tijd voor een portie geluk!!!!) Geniet ervan en een hele fijne zwangerschap gewenst!
Gefeliciteerd!! Wij hebben exact hetzelfde gegild op 20 juli We did it!! En nu blijven we duimen dat alles goed mag gaan.
Wat erg wat jullie hebben moeten doormaken. Meid, hoop op een goede voldragen zwangerschap!! Gefeliciteerd!!