Gister hebben we een geslachtsbepaling laten doen. Het kindje werkte echt niet mee. Om 15:15 hadden we de echo, maar de beentjes lagen mooi over elkaar. Na veel bewegen lag de baby nog precies hetzelfde Om half 6 mochten we terug komen. Ook toen lag de baby nog bijna precies hetzelfde, maar gelukkig gingen toch even de beentjes wijd. Zien jullie welk geslacht ons kindje heeft? Zal het straks uiteraard ook vertellen Ik zou het echt niet zien als het ons niet verteld was. Maar dat ligt misschien wel aan mij Ik heb de balk expres lang zwart gemaakt zodat er niet te zien is of er Een zoon (korte zin) of Een dochter (lange zin) staat
Ik ben totaaaal geen NUB-kenner, maar dit lijkt me toch overduidelijk een jongen . Maar misschien vergis ik me volledig, haha.
Een jongen! Ik dacht eerst een meisje omdat ik een hamburgertje zie, maar dan zou hij andersom moeten zitten. en ik neem aan dat jullie baby nu ook echt met de beentjes omhoog naar ons toe ligt en niet van een zijkant! dus ik zeg een jongen!
Tja zoals jullie zien op de foto geen jongen. Ik dacht dat ook. Maar ze wist toch echt zeker dat het schaamlipjes waren! Ik begin door jullie nu wel te twijfelen hoor Is er iemand die er echt verstand van heeft die iets er over kan zeggen? Er is er maar 1 die een meisje zei Over 2 weken weer een echo bij de gyn. Wie weet kan ik dan iedereen zeggen "oeps we krijgen toch een zoon?" (als het kindje meewerkt) Heb al tegen iedereen gezegd dat we een meisje krijgen. Ben er zo blij mee. (jongen zou ik net zo blij mee geweest zijn hoor)
huh? is dit dezelfde foto??? want nu zie ik wel duidelijk het hamburgertje die ik bij mijn meiden zag. volgens mij hou je ons voor de gek
Nee joh is exact dezelfde foto hoor. Heb alleen op de ene de tekst weg en op de andere niet Kijk maar, zijn hetzelfde
Je ziet wel een hamburger maar die moet toch echt verticaal zijn anders wordt het een beetje een raar geslachtsdeel haha.Wij hadden vorige week ook een 20 weken echo en overduidelijk een meisje ook met een hamburer maar dan echt verticaal tussen de benen dus ik vraag me af of dit geen knul is.