hey, ik ben Marie en denk dat er iets groeit in mijn buikje?! Weet nog niet zeker, maar terwijl ik aan het zoeken was naar bevestiging ervan kwam ik op deze site terecht. misselijk, moe,gezwollen buikje, problemen met mijn darmen. Mijn vorige zwangerschappen zijn ook zo begonnen, maar toch ben ik nog niet zeker... Ben nog niet overtijd daarvoor moet ik nog een paar dagen wachten, en ben niet zeker of ik het wel weten, want mijn vriend zal er niet met kunnen lachen. Heb gisteren een klein beetje bloedverlies gehad, zo een minuut of 2. Was even blij, want eerlijk gezegd zou het leuker zijn als mijn vriend ook zou springen bij het nieuws. Ter verduidelijking, ik heb 2 bambinos uit vorige relatie en mn vriend heeft er 1. We zouden er financieel geen probleem in zien,maar we hadden graag wat gereisd en tijd in elkaar gestoken. Aiaiai hoop op een goeie reactie! want eigenlijk zou ik het wel zalig vinden. duim voor me!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met testen! Laat je het weten als je getest hebt? Liefs wolly