Hallo, ik ben nieuw hier , ben 31 jaar en ben sinds januari gestopt met de pil, we willen er nu echt voor gaan! Het is fijn te lezen hoe andere meiden met hun ongeduld omgaan En ik heb erg veel vragen, hier word ik stukken wijzer! Groetjes en succes voor alle andere meiden die wachten op n ukkie
Dank je wel! Ik zie dat je schrijft dat "het over is", wat erg voor je, hoe ga je daar mee om? Sterkte hoor!
hoi meid ja na jaren strijden is het op... hoe ik ermee om ga? tja geen idee het leven gaat door he... maar tis niet makkelijk ik wil zo graag nog hoop hebben maar goed
ik heb pco en mijn eileiders zitten helemaal verkleeft en zijn vergroeid dus de enige optie om zwanger te raken is ivf en daar hebben we al 4 behandelingen van gehad en 3 cryo pogingen en nu krijgen we er geen vergoed meer.. en zelf betalen is behoorlijk prijzig en na jaren er zo intensief mee bezig zijn is best zwaar en word even te veel op dit moment
Caruli pfff zwaar hoor, nou dan kan ik me het wel voorstellen dat het (even?) te veel is. Oneerlijk ook he, dat ivf maar een beperkt aantal keer vergoed wordt... T lijkt me dan ook zo'n enorme druk... Waar staan de afkortingen pco en cryo voor? Is het dan niet ook heel confronterend om hier meiden zwanger te zien worden ? Of zijn er hier meer meiden met dezelfde gevoelens en ervaringen als jij? Ik ben nieuw dus daar word ik niet zo wijs uit...Kan jij hier je gedachten een beetje kwijt?