Hallo allemaal ! Ik ben Manon, 23 jaar en sinds 2 maanden gestopt met anticonceptie. Ik heb zwaar endometriose, dit heeft voor een groot deel meegespeeld waarom mijn verloofde en ik nu al hebben besloten om voor een kindje te kiezen. Ik studeer nog dus we hadden liever nog even gewacht tot ik klaar was met mijn studie maar mijn ziekte brengt een hoop problemen met zich mee en ik wil graag nog de mogelijkheid om op natuurlijke wijze zwanger te worden. Ik vind het ontzettend spannend en kijk er heel erg naar uit ! Ik hoop hier wat andere vrouwen te leren kennen die net als ik proberen zwanger te worden en straks ook zwanger zijn ! Ik ben de eerste van mijn vriendengroep die aan kinderen begint en hoe begripvol de meiden ook zijn, het is toch anders dan vrouwen die het zelf ook ervaren. Ik slik de zwanger worden vitaminen van Etos maar omdat mijn HB-gehalte inmiddels al 9,5 is ga ik toch over op alleen foliumzuur. Iemand anders die hier misschien ook last van heeft gehad? Liefs, Manon
hallo manon veel succes met het zwanger worden alvast! ikzelf ben 22 jaar en ondertussen anderhalve maand zwanger grtjs
Dankjewel chicca en van harte gefeliciteerd nmbs89 ! Hoop dat de zwangerschap goed verloopt en dat je straks een gezond en mooi kindje in je armen mag houden