Mijn naam is Danielle en ik ben 30 jaar. Mijn man en ik zijn bezig om zwanger te worden. Om zoveel mogelijk informatie te krijgen heb ik me aangemeld. Daarnaast lijkt het me ook prettig om ervaringen te delen en samen dit avontuur aan te gaan. Heel veel lieve groetjes van Daan
Hoi Danielle! Nog niet zwanger en ook nog geen nachtbrakertjes en toch zo laat nog op? Welkom hier, en ik weet wel zeker dat je veel kunt hebben aan alle dames hier! Succes met zwanger worden! Marian (die met twee nachtbrakertjes nog op zit...)
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Bedankt voor het welkom. Haha ja ik werk in de horeca dus mijn slaapritme wijkt nogal af hihi. Terwijl het gister nog wel mijn vrije dag was Maar goed, misschien wel 'leuk' voor de mama's hier, hebben ze 'snachts even wat te beppen met zo'n andere nachtbraker. Al gun ik je natuurlijk wel een goede nachtrust toe.
Daan, welkom hier. enneh.. ik ben echt geen nachtbraker, maar voor de andere nachtbrakers hier érg gezellig dat jij er bent haha. heel veel succes met zwanger worden!