Even hart luchten, mijn meisje in het ziekenhuis..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anne1985, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje meid,heb het erg met jullie te doen.. :cry:
    Herken namelijk ontzettend veel in je verhaal(heb een soortgelijke situatie meegemaakt met oudste zoon in streekziekenhuis)

Ik hoop dat je meisje heel snel opknapt en wil jullie een knuffel geven!

2. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Ach meisje toch wat een verhaal! Ik ben blij voor jullie dat het beter gaat en hoop dat ze snel weer naar huis mag. Sterkte toegewenst.

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat verschrikkelijk allemaal. Ik ben blij dat jullie je "poot" stijf hebben gehouden! Fantastisch dat het in het andere zh wel is gelukt. ik ben blij dat ze weer opknapt.Heel erg veel sterkte!
    Liefs. mussie

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Jeetje meid,wat vreselijk om dit mee temaken,de tranen springen in mijn ogen.
    Gelukkig gaat het wat beter met jullie meisje,en hopelijk knapt ze heel snel weer op.

Sterkte!

Groetjes,

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Meid wat vreselijk zeg...ik hoop dat jullie meisje nu alleen maar vooruit gaat. veel sterkte!

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    oooooowwwww wat zielig
    krijg gewoon traantjes ervan bah bah
    heel veel sterkte met jullie dochtertje!
    komt allemaal goed!

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Jeetje meid, wat een verhaal. Verschrikkelijk zeg. Ben blij te lezen dat het nu beter met haar gaat, maar wat heeft ze een narigheid meegemaakt, en jullie ook. Bah. Veel knuffels voor je meisje en voor jullie, hopenlijk mag ze snel weer mee naar huis!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Goed dat jullie op je strepen blijven staan, arm meisje. Gelukkig dat het weer vooruit gaat met haar. Nou hopen dat ze gauw zo ver op knapt dat ze weer naar huis mag. Dan kunnen jullie haar vertrouwen weer rustig opbouwen in een voor haar veilige omgeving.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal meid. :confused:
    Kan me goed voorstellen dat het voor je even teveel was.

Fijn dat het infuus er snel in zat en je ze op zag knappen.
    Logisch dat zij ook een heleboel te verwerken heeft en nu wat van slag is.
    Hopelijk gaat dat straks ook beter.

Nogmaals beterschap voor jullie meisje.

En een dikke knuffel voor jullie!

10. Godsamme wat een verhaal, wat onwijs goed van jullie dat jullie je niet hebben laten overhalen om daar te blijven voor dat moment. Al was het dus maar voor de geruststelling dat er niets met de slokdarm aan de hand is. Hopenlijk knapt jullie meisje weer snel op..het is gewoon geen donder als die kleintjes zo ziek zijn...
    Meid, heel veel beterschap

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Gelukkig gaat het weer iets beter. Goed van jullie dat jullie zo duidelijk zijn geweest tegen de kinderarts. Jullie wil is wet, hoor. Het is jullie kindje en het enige wat je wilt is de allerallerbeste zorg!
    Heel veel sterkte en beterschap!

12. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    hoe is het nu met haar?

13. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.551
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Wat hebben jullie tot nu toe een zware tijd doorgemaakt met jullie meisje. Hopelijk gaat het nu veel beter.

14. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Een heeele korte update, ze is eindelijk thuis. Ik heb er even de fut niet voor om uit te wijden, er is zoveel op ons af gekomen de afgelopen dagen. Wel wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden, dat heeft me echt goed gedaan!

15. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben erg blij dat jullie kleine meisje eindelijk thuis is. Ik hoop dat ze heel snel weer opknapt!
    Liefs, mussie

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben erg blij voor jullie dat ze thuis is, ik hoop dat ze snel opknapt en weer jullie ouder vertrouwde meisje wordt. Hopelijk kunnen jullie ook weer wat rust vinden.

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat ze weer thuis is.

18. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    fijn dat ze weer thuis is!

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Helaas weet ik precies hoe je je voelt, wij hebben dus iets soortgelijks meegemaakt met mijn zoontje!

2 weken geleden op een zondag merkte ik al dat het een ander ventje was, veel slapen en tijdens het slapen ook huilen! Temperatuur opgenomen en die was eerst nog niet schikbarend hoog maar voor zijn laatste fles nog een keer gekeken en toen had hij ineens 40 graden koorts, gelijk de HAP gebeld en die dokter heeft ons direct naar de kinderafdeling van het ziekenhuis doorgestuurd. Hij was gewoon aan het ijlen van de koorts en hij kreunde heel zielig!

In het ZH kreeg hij dus een ruggenprik :( werd bloed afgenomen, kreeg een infuus met vocht en hij lag aan allerlei apparatuur!
    Omdat hij toen 9 weken oud was namen ze het heel serieus want zulke jonge kindjes horen nog geen koorts te krijgen.
    Ik ben dus die nacht gebleven maar heb dus geen oog dichtgedaan. Mijn zoontje kreunde en huilde heel veel en al die apparatuur wat maar piepte!

De dag erna is mijn vriend blijven slapen want ik moest echt bijtanken in mijn eigen bed. Ik was versleten! De dag erna ben ik wel weer gebleven en gelukkig was die kleine al flink opgeknapt en mochten we woensdagmiddag naar huis maar moest nog wel tot vrijdag terugkomen voor antbioticaspuiten!
    Het bleek achteraf een griepvirus te zijn die iedereen kan krijgen maar omdat hij zo klein is werd hij er heel erg ziek van!
    Ze dachten eerst aan hersenvliesontsteking omdat hij heel erg prikkelbaar was maar gelukkig was dat het niet!

Ik weet dus zo goed hoe je je voelt, zo zielig om je kindje zo te zien en je gaat er echt aan kapot! Mijn kleine ventje is die dagen helemaal platgespoten met antibiotica en daar heeft hij nog een week goed last van gehad want zijn darmen waren helemaal van slag!

Gelukkig is mijn ventje helemaal opgeknapt en weer de oude! Gister op nacontrole geweest in het ziekenhuis en de kinderarts was heel blij om hem weer vrolijk en beter te zien!

Meid doe rustig aan ik weet precies hoe je je voelt!

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fijn dat ze weer thuis is! Zal nog wel even duren voordat ze weer de oude is sterkte.

Angelo: Fijn dat het weer goed ga, bah moet er niet aan denken.

Deel Deze Pagina