Ik zit in mijn derde ronde en heb eigenlijk sinds ronde 1 altijd vanaf mijn ei ongeveer tot aan mijn ongi dag een "aanwezige" onderbuik. Ik voel hem wel een paar keer per dag, lichtelijk gevoel, kan het moeilijk omschrijven. Herkent iemand dit?
Ja ik! Ik heb dat ook, voel ook heel vaak mijn onderbuik. Lijkt net of je lichte ongikrampen hebt. Misschien komt het omdat je op dit moment heel erg bewust bent van wat er in je lijf gebeurt of kan gebeuren. Bij mij dochter had ik ook erg last van buik, krampen en steekjes. Nu heb ik dat ook gehad, maar niet zwanger...Kan nml ook een symptoon zijn. Succes!
Dat herken ik heel duidelijk. Ik heb bij vrijwel iedere broek die ik aanheb last van mijn buik, heel laag. Maar het is een andere pijn dan ongi pijn. Ik kan het moeilijk beschrijven. Verder heb ik meerdere klachten, misselijk en vamorgen ineens emotioneel. Ik geloof alleen nog niet alles, ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Pn30: We kunnen ongeveer tegelijk testen dus ik ben benieuwd.
Hoi Sweepy, Ik zie het ja, we kunnen ongeveer dezelfde dag testen, spannend he, wordt er af en toe echt gek van. Heb jij in dezelfde preiode ook last van je borsten? Ik wel namelijk, ook aanwezig en af en toe een steek. Zal wel ergens mee te maken hebben alleen ik zou niet weten wat, ontpillen is zo het enige wat ik me kan bedenken. Ik zal je op de hoogte houden als ik je terug kan vinden en heb een pos. test ok?!
Pn30: Ik heb weinig last van mijn borsten maar dat het ik normaal met ongi ook niet. Ik heb wel veel buikpijn en steken in mijn zij en buikspieren. Net alsof ik net heb gesport. Ik ben heel benieuwd. Hou me inderdaad op de hoogte, dat lijkt me leuk. Ik heb ook een aantal maanden gestopt met de pil en deze maand hebben we besloten er echt voor te gaan.
Ja dat herken ik heel erg. Buiten de steekjes is hij ook meer opgezet. Maar helaas is dat bij mij elke ronde het geval. Evenals de last van mijn borsten en ben ik nog niet zwanger. Ontpillen kan het bij mij niet meer zijn, het hoort gewoon bij mij. Heel veel sterkte dames. hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!
hallo dames, Vandaag kan ik inprincipe testen maar ga nog een dag of twee wachten. Hoop dat ik het vol kan houden, heb expres geen zwangerschapstest in huis gehaald. Ik hoop dat ik niet ongesteld word, want heb wel zo'n voorgevoel. Heb vanaf vanmorgen ongesteldheidsklachten die ik normaal ook altijd heb. 8 okt wan mijn vruchtbare dag en 9 okt zou mijn eisprong zijn volgens de banner hier. Nu hebben we alleen op 8 okt geklust. Op 10 okt stevige steken gevoeld denk dat, dat mijn eisprong was achteraf gezien In het begin d8 ik echt zwanger te zijn ik voelde vanalles wat ik niet eerder heb gevoeld. allerlei symtomen: veel eetlust, duizelig etc. maar heb mij ook erg ingespannen die weken meegedaan aan hardlopen en veel met chloor en therpetine schoongemaakt ivm renovatie in huis. Nu voel ik me niet meer zwanger en heb het gevoel elk moment ongesteld te worden. Als ik nu ongesteld word, denk ik dat het wel bevrucht was maar het is niet goed afgelopen met het vruchtje door wat mijn lichaam te verduren had afgelopen weken. Misschien is het wel beter dat ik nu ongesteld word, want anders zou het kindje misschien niet gezond ter wereld komen. ben een beetje in de war! ik laat het jullie weten
@spweepy, helaas was het bij mij weer een teken van ongi. Net als elke maand tot nu toe. Toen ik de pil nog slikte had ik dat niet. Kun je nagaan wat de hormonen met je lijf doen. Wij gaan in ieder geval vol goede moed op naar de volgende ronde.