https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/ekbandana.html Ze zijn wel anders dan toen.. Ikheb gewoon een soort driehoek...Erg gaaf! Ben erg blij dat ik ze gekocht heb toen!
Zal een even kijken bij de genoemde sites. Ik heb ze eerder ook wel van de H en M vandaan,maar die hebben ze (nog) niet.
Ik heb net besteld op de site van Rainbow babies Een witte. Eerst even kijken hoe die zit en bevalt. dan ga ik er denk ik nog wel een paar kopen( misschien leuk met een tekst of plaatje erbij)
Bosi...ik hoor graag van je hoe die zit. Ik ben altijd een vierkante doek gewend waar ik een driehoek van maakte en zo om het hoofd knoopte
ik heb er ook 2 van rainbowbaby's gekocht vorig jaar. Ideale dingen, je zet ze op het hoofdje en dan knoop je hem gewoon vast met de 2 "touwtjes"wijst zich vanzelf. Ik ga er denk nog wel bestellen bij billy en lilly, die zijn wel erg leuk.
Ja ze lijken mij ook super handig. Ik bestelde ze vanmiddag en ik kreeg dik 2,50 euro korting. Ik snap nog steeds niet waarom eigenlijk. Misschien een actie?