geleden dat we gestopt zijn met de pil, ik sta er vandaag wel even bij stil, bewust of onbewust ik weet het ook niet, we hebben in het jaar al veel meegemaakt, onderzoekjes hier onderzoekjes daar, maar we blijven goede hoop houden, maar gelukkig heb ik wel wat om handen zodat ik er ook weer niet te veel bij stil hoef te staan, Nou bedankt dat ik even mijn hart heb kunnen luchten
Ik ben ook bijna een jaar geleden gestopt met de pil, maar we zijn pas wat later (na ons trouwen) enigszins "gericht" gaan klussen. Mijn lichaam heeft weinig last van ontpillen gehad gelukkig en nam mij cyclys zonder pil klakkeloos over. Heb intussen 1 keertje 8 weken zwanger mogen zijn, helaas MK, maar we geven de moed niet op! Ook na MK overigens weer gewoon exact dezelfde cyclus! En nu zitten we dus weer op de wachtbank voor volgende week...
Ook ik weet hoe hard het is van meer dan een jaar elke maand weer die cyclus tevergeefs uit te zitten. Ik wens je veel succes en duim dat je snel een positieve test mag hebben en dat alles erna ook goed verloopt. Liefs, Marisha
Wij zijn vandaag een precies een jaar bezig. Wat gaat de tijd eigenlijk hard he. Pffff als mijn 1e zwangerschap goed was gegaan was ik nu bijna 5 maanden zwanger en als de 2e goed was gegaan was ik bijna 4 maanden. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Maar we geven de moed niet op en gaan gewoon door en hopen dat we nog eens in de roos schieten en dat het dan blijft zitten Desnoods duurt het nog een jaar, liever niet natuurlijk maar heb er veel voor over.
Dames jullie allemaal succes... Ik ga heel hard voor jullie duimen.. Mijn vriendin had het ook en heb het van erg dicht bij gemaakt met ziekenhuis bezoeken en zo. Weet dat het echt niet leuk is. Probeer de moet niet op te geven... want mijn vriendin is naar 6 jaar moeder van 2 pracht zonen. De 2de zoon kwam van zelf en erg onverwachts. Duim voor jullie dames