genoeg geklust?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door buikje123, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Ik heb zaterdagavond en zondagavond geklust voor een kindje en al.die dagen ervoor ook om de dag. Nu heb k vannacht om vijf u volgens mij mn ei voelen springen! Moet k nu nog een keer ertegenaan of heb k al een goede kans met afgelopen dagen?
    Liefs buikje

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik zou voor alle zekerheid vandaag toch nog klussen, dan heb je toch een grotere kans en baat het niet schaadt het niet toch? :) veel plezier ;)

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Kan pas vanavond helaas!! Dan is t langer dan twaalf u geleden dat mn ei sprong.. maarja voor de zekerheid toch maar doen denk k haha. Zijn de zaadjes van zondagavond wel nog in leven? Ik lees overal dat ze drie dagen overleven..

4. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Ik heb ook wel eens gehoord dat zaad van een man 72 uur kan overleven :), veel plezeir ;)

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Ineens dikke witte creme afscheiding ..nu ben ik wel in de war.. dit hoort toch niet op de dag als je ei gesprongen is??

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Gebruik je ovulatietestten?

zou vanavond nog voor zekerheid klussen

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Gebruik ik niet.... zondagavond voor t laatst geklust en vanavond ook maar ff! Maar betekent die witte afscheiding niet dat t eitje door is? Zoiets las ik

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    afscheiding kan je weinig op uitmaken of je ei is geweest

Had dagen voordat me ei sprong heel veel afscheiding en me ovutesten waren negatief op de dag dat hij positief was werd het minder en dag erna dat me ei sprong had ik helemaal geen afscheiding.

Zou vanavond nog x klussen en verders wachtten tot aan je nod.

Deel Deze Pagina