Ik heb spontaan zin in koekjes bakken. (doe ik nooit)... Heb alleen bloem in huis, kan ik daar deeg van mamen ? Verder heb ik evt. Eieren, melk, suiker... Alleen geen idee wat ermee te doen.. Iemand tips ?
daar kan je prima koekjes mee maken bloem suiker en eieren eventueel wat vanillesuiker of extract en anders wat citroen Recepten Koekjes
Beetje cacao voor chocolade koekjes, beetje gember voor heerlijker gemberkoekjes ( mijn favoriet), beetje fruit erdoor kan ook, genoeg manieren om speciale koekjes te maken en echt niet veel werk
Cookies, brownies and bars hier staan wel wat ideeen. In principe heb je genoeg in huis als je ook nog boter hebt. Meel, suiker, boter en ei is ongeveer het basisrecept voor koekjes. Hoe bak ik lekkere zandkoekjes Good luck
Kan makkelijk hoor, gebruik ik ook altijd als ik niet genoeg vaste boter heb, en die vaste boter smelt ik eerst in de magnetron zodat het vloeibaar word, koekjes zijn altijd heerlijk
Ik heb vanochtend superzachte chocolate chip cookies gemaakt.... Echt te lekker! Bloem is gezeefd meel TS met beide kun je bakken