Hoi Allemaal, gisteravond kreeg ik een intake bezoek van moeders voor moeders. Ze moest natuurlijk mijn hcg controleren met ochtendurine. Toen ze dit deed was ikzelf wat teleurgesteld en ongerust over de streep. Deze was wel goed duidelijk hoor, maar zeker niet zo sterk als de controle streep. nu zit ik maar te piekeren of er iets mis kan zijn. De vrouw van moeders voor moeders zei dat er voldoende hcg voor het inleveren van urine was, en da het streepje mogelijk iets minder sterk was door het gebruik van anibiotica, maar ja, dat gebruikte ik toen pas 1 dag. Heeft iemand dezelfde ervaring of een idee waardoor dit zo is?
hoi dromertje, volgens mij is het zo dat of je nu weinig of veel HCG hebt, je hebt het...dat is toch goed? Toen ik een zwangerschapstest had gedaan was het eerst een dikke vette streep, toen ik later nog een test deed was het lichter. ik zou me niet ongerust maken...De vrouw van Moeders voor Moeders zei dat toch ook.
Hoi Maaiketv, Dank je voor je reactie, ik dacht dat afnemend hcg misschien een miskraam zou betekenen, maar dat hoeft dus niet!
Nee joh, en daarbij zijn alle testen anders. De een geeft het wat duidelijker aan dan de ander. Niet druk maken daarover! Lekker genieten.... xxx