Hoi dames, Ik had een tijdje terug een keer een dag vreselijke rugpijn en toen had ik ook gelezen dat het bij de zwangerschap hoorde dus ik ben er niet bezorgd om maar inmiddels heb ik er al een hele week achter elkaar last van en vooral 's nachts wat me uren van mijn nachtrust kost dus ik vraag me af of er dames zijn die hetzelfde hadden en kunnen vertellen hoe lang het bij jullie heeft geduurd? Alvast bedankt!
ik heb ook ontzettende rugklachten gehad, eerst lag het aan de stress zei de huisarts(ben pas verhuisd) en toen ging het over, maar nu begint het helaas weer
Ik heb hier ook veel last van. Maar heb zo al een slechte rug. Hij heeft met kerst al eens volledig geblokkeerd geweest. Dokter zei veel rusten en daarna een beetje rondstappen. En niet constant in dezelfde houding liggen. Ik ben dan om zo een slangenkussen geweest. Als ik dit gebruik is de rugpijn veel beter. En later kan je het gebruiken om de kleine spruit eten te geven of in te leggen. Veel succes nog met de zwangerschap.
Bedankt voor jullie reacties! Lolake, mag ik vragen hoe je zo'n kussen dan hebt gebruikt voor je rug ik heb er nl. wel 1. Jullie ook succes verder!