Hoi Hoi, Ik zit op dit moment op mijn werk en heb sinds een half uurtje steekjes in mijn lies Sommige steekjes wat heftiger dan andere. Ik kan nu helaas niet uitgebreid gaan zoeken wat die steekjes eventueel zouden kunnen betekenen want zoals mijn teamleider zegt.."internet op je werk is niet voor je plezier bedoeld" bladibladibla Maar om nou tot vanavond te moeten wachten zie ik ook niet echt zitten, (ben veeeeeeel te nieuwsgierig ) dus ik hoop dat er hele lieve dames aanwezig zijn die me kunnen vertellen wat die steekjes zouden kunnen betekenen? Hoop dat er iig 1 iemand gereageerd heeft als ik straks weer stiekem kom kijken (sssssst hoor) groetjes jaslynn
Hey, nou die steekje hebben we allemaal lijkt het wel. het kan niets zijn en het kan heel veel zijn. gemeen he van je lichaam! nee serieus. ik loop net zover als jouw en heb ze ook, vandaag had ik zelfs het idee dat mijn boobs zeer deden maar dat kan ik me ook inbeelden. er zijn meiden die nadat een positieve teste hadden maar ook meiden die gewooon ongi werden. mischien heb je zin om in het kopje \nod augustus te kletsen daar zitten 5 meiden die allemaal de 20e hun n\od hebben eruuug gezellie