hoi Krisstel Nou hopenlijk gaat het bij jou wel goed, bij mij zijn de gearriveerd.. dus nu ga ik duimduimduim voor jou doen! groetjes Bambie
Spannend. Hoop voor je dat je te vroeg getest hebt. Zou een super mooi cadeau zijn natuurlijk. Ik ben trouwens een dag voor m´n man z´n verjaardag uitgerekend. Is ook spannend.
....balen! @Jortenfemmigje...(hoezo moeilijke naam ) dat is een nog mooier cadeau! Als (jaja 'als' ik zwanger zou zijn, dan ben ik op mijn vader zijn verjaardag uitgerekend..zou ook mooi zijn )
Hallo Krisstel Ik duim alvast voor je mee, ik hoop het zo voor je dat je zwanger mag zijn. Ik ben nu ook reeds 2 dagen overtijd maar durf nog niet te testen bang voor een teleurstelling denk ik Dikke duimen voor je groetjes miesje
Zou gaaf zijn Christel. Ik zal ook voor je duimen. Duimen jullie ook mee voor mij? Ik mag vanaf morgen testen... Spannend.... Bij mij komt het ook altijd 's nachts.. Dus hopen van niet! Ik ga denk ik zaterdag pas testen. Heb 3 testen besteld via de webwinkel hier, dus ben benieuwd! Ik zit nu in ronde 4, dus valt nog mee, maar lijkt me leuk om met kerst of sinterklaas aan iedereen te vertellen in de familie. Liefs Wendie
Hallo... Succes met testen allemaal Ik duim voor jullie dat jullie een posi test in handen hebben Heel veel succes met testen
Ik wacht ook al op de duiveltjes maar ze willen niet komen.. voel me wel erg ongi met die pijnen enzo... zal vannacht wel komen denk ik... ga iig nog niet testen : einde van de week mag ik pas gaan testen van mijzelf... succes iedereen!
@Miesje..heb je wel symptomen van een eventuele zwangerschap of een komende ongesteldheid? @Anoul...is wel hoopgevend..maar mijn temperatuur zakt pas op de tweede dag van mijn ongesteldheid kan er jammer genoeg dus niets van afleiden. @Wendy....dan worden het erg leuke feestdagen ...hopelijk kan je wachten tot zaterdag en ben je niet zo ongeduldig als mij @Dag..spannend hé! Ik heb ook ontzettend veel pijnsteken in mijn onderbuik vandaag...dus ben bang dat de ook onderweg zijn. @Marb...heb vanmorgen getest..maar was negatief ga nu niet eerder testen dan vrijdag.
hoi Krisstel heb je nu al getest? als je temperatuur hoog blijft schijnt wel goed teken te zijn! groetjes Bambie
Hallo Krisstel ik duim nog steeds voor je dat je zwanger mag zijn bij mij is het weer niet het geval menstruatie is gisteren begonnen heb heel veel geweend deze keer, ik zie het eigenlijk niet meer zitten ik kan de stress ervan niet meer goed aan heb de miskraam blijkbaar ook nog altijd niet verwerkt, toen mij te sterk gehouden en nu moet er nog vanalles uitkomen blijkbaar soms denk ik echt dat het ons niet meer gegund is en om er gewoon mee te stoppen om zwanger te worden we hebben 1 dochter van bijna tien jaar en misschien moeten we het er hier maar bij houden groetjes miesje
Nee ga vrijdag pas testen (als het dan nog nodig is). Wat klote miesje...kan me je gevoel best voorstellen. Een miskraam is niet niets. Hopelijk kan je je gevoelens de komende tijd een beetje op een rijtje zetten. De feestdagen komen eraan..dus gezellig met je man en dochter genieten. De natuur is zo onvoorspelbaar en soms zo oneerlijk..hopelijk komt er gauw een klein wondertje voor jullie!
tuurlijk is het nog nodig krisstel! positief blijven denken hé!.... sommigen testen later positief dan anderen, en geen bloed is goed... dus ik blijf gewoon voor je duimen voor vrijdag...duimerdeduimerde duim. en Miesje, wat vervelend voor je zeg, natuurlijk zit je er dan even doorheen, , dikke knuffel voor jou groetjes bambie
hey miesje.. wat vervelend. ik hoop voor je dat het toch nog goed mag komen. geef de moed niet al te snel op. ik ben nog niet ongesteld! heb wel steeds van die zuurbranden. vreselijk! en zere buik, dus hopen dat bloed wegblijft... duim maar mee als je wilt! @kristel, heel veel succes. ik hoop dat we zaterdag allebei een positief bericht kunnen plaatsen! liefs wendie
Veel succes ! ik hoop dat de meiden die zwanger willen raken snel een postivie test in handen krijgen. @kristel en meid ik hoop echt voor je dat je, je man de leukste kado kan gaan geven