Goedenavond allemaal ik denk dat ik zaterdag ga testen. heel vreemd, maar als ik me inspan op het werk en daarna ga zitten, krijg ik kramp in mijn buik. en ik heb steeds onwijs zere borsten wie herkent dit?
geen idee meid, kan vanalles betekenen helaas. Wij hebben ook al gepleid voor een dikke puist op je voorhoofd net voordat je ongesteld moet worden. Dan weet je het tenminste zeker...
Haha das een goeie Ellen. Die krampen heb ik ook nog steeds Wendie..en ook nog steeds niet ongesteld...
wanneer ga jij testen kristel? mijn ongi is er nog steeds niet! wat leuk he? morgenavond denk ik maar testen... spannend! nog meer die een van deze dagen gaan testen?
Heb vandaag nog een keer getest...weer negatief. Vanmorgen tempeatuur weer 0,1 omhoog en sinds gisterenavond pijnlijke tepels. Verder felle steken in de buik en veel witte afscheiding..hoop nou echt dat ik gauw ongesteld wordt zodat de onzekerheid weg is. Succes met testen Wendie..laat je het ons weten?
jammer joh kristel.. maar zolang de rode ferrari nog niet is geweest, proberen het niet op te geven. bij mij is ook nog steeds niks aan het handje. morgen voor de eerste keer testen. ben steeds misselijk. steeds van die zuurbranden... bah! ik hoor wel weer van jullie. groetjes wendie
Aaah neee... aangezien mijn temperatuur de laatste dagen zo stijgt ben ik me af gaan vragen of ik mijn eisprong niet een aantal dagen geleden heb gehad..dus ik verder met invullen van mijn kaartje op FF. Als ik dus morgen nog een hoge temperatuur heb, dan zet FF mijn kruis op dag 39! Dan wordt ik dus pas over twee weken ongesteld en dan heb ik weer een cyclus van 54 dagen Daarnaast hebben we de laatste dagen niet geklust.... Succes Wendie..hoop voor jou goed nieuws!
goedemorgen allemaal. spannend, spannend.... mijn ongi is er nog niet... gisteravond kwam mijn man thuis van het werk en zei: ga anders nu testen, maar dat wou ik niet! ik ga vanavond testen en jullie horen het rond half elf, elf uur! ik moet straks werken, en dan zou ik toch alleen maar ergens aan moeten denken. of het nou nega of posi is. nou, hij is er van overtuigd dat ik zwanger ben. ik ben errug moe, heb zere borsten, hoofdpijn, zere buik (geen ongipijn, maar anders), misselijk mja. we zullen zien. succes allemaal vandaag. liefs wendie
Ik wou al inderdad zeggen dat je uit moet gaan van de je langste cyclus het afgelope halfjaar. En jij hebt niet echt een korte cyclus.
Nee klopt..jij ook niet zie ik Maar aan mijn temperatuurkaartje te zien dacht ik dat ik hem dag 25 had gehad...vanmorgen is mijn temperatuur weer gezakt dus FF houdt zijn kruis toch op dag 25 Ik wacht het gewoon af...maar zit er wel over te denken om langs de huisarts te gaan in verband met mijn lange cyclussen..of zouden ze zeggen dat we eerst maar eens een jaar bezig moeten zijn?
GEFELICITEERD! Ik ben vandaag (zie banner) op mn vruchtbaarst... dat wordt weinig slapen hahahahahahahaha hopelijk binnenkort ook positief
gefeliciteerd hey allemaal kom me er effe bij zetten we zitten namelijk in ronde 6 en heb deze keer iets raars meegemaakt dat ik anders niet had een week of 2 kreeg ik zo'n 3 dagen bruin verlies niet veel ze ma dacht dat kan niet dat de al komen want die moesten nog een tijdje weg blijven na drie dagen was het dan wel weer over hebben jullie dit ook al meegemaakt of heb ik dan zo'n aarig lichaam (hahahahaaha)
Wendie super gefeliciteerd meid met de positieve test echt super gaaf. Nu lekker je banner aan passen. Kan je het al een beetje bevatten? liefs vruchtje
ik weet niet hoe ik mijn banner aan moet passen, want weet nog niet hoelang ik zwanger zou moeten zijn... en het bevatten lukt niet. heb het vanavond aan mijn beste, liefste vriendin verteld en die kwam met een piepklein rompertje aan. lief!