je moet de eerste dag van je laatste menstruatie nemen en daar links een mooie banner van nemen..dan rekent ie vanzelf uit hoe lang je zwanger bent!
nee, dat is niet zo volgens mij. dat lukt me namelijk niet ik moet de uitgerekende datum invullen... snap het niet moet je dan naar zwangerbanners gaan?
als je links de calculator gebruikt dan kan je uitrekenen wat je uitteldatum is en dan kan je die banner invullen
Tja voor mij is het pas de eerste ronde zonder pil dus dan is het ietsjes minder erg, al is dit ook niet echt leuk.. Maarja ik zou gewoon proberen naar de dokter te gaan, en zeggen dat je echt een kinderwens hebt en dat een cyclus van dit ook niet helpt, misschien krijg je dan iets. Wat ik ook heb gelezen is dat teunisbloem nog wat goed helpt voor een cyclus. Maar daar weet ik verder niets over.
Hey Dretjuh.... Drukke nacht gehad? Ik heb mijn naam ff laten veranderen naar Knuffelkonijn, zodat niet de hele familie er gelijk achter komt haha succes allemaal. liefs wendietje
Hey ladies, wat leuk joh.... kwam op dit onderwerp terecht en heb het hele verhaal dus van A tot Z gelezen, ZOO leuk! Wendie; super gefeliciteerd meid! Top! En inderdaad, nu de rest nog he! Mijn duivels moeten wegblijven tot maandag.... nog een paar dagen dus... het kan me niet SNEL genoeg gaan! Als god bestaat; waarom laat ìe dan gewoon geen sirene afgaan als het bingo is ofzo?! Hahahhaah! Is ècht beter voor onze zenuwen toch? Nou meiden; klus-ze en voor de rest een dosis geduld...
Hey ladies, wat leuk joh.... kwam op dit onderwerp terecht en heb het hele verhaal dus van A tot Z gelezen, ZOO leuk! Wendie; super gefeliciteerd meid! Top! En inderdaad, nu de rest nog he! Mijn duivels moeten wegblijven tot maandag.... nog een paar dagen dus... het kan me niet SNEL genoeg gaan! Als god bestaat; waarom laat ìe dan gewoon geen sirene afgaan als het bingo is ofzo?! Hahahhaah! Is ècht beter voor onze zenuwen toch? Nou meiden; klus-ze en voor de rest een dosis geduld...
Spannend wensje...enne over die sirene..dat zou wel een uitkomst zijn Helaas kan ik mijn niet het cadeau geven wat zou ik willen...ben nog niet ongesteld maar blijkt nu dat ik mijn eisprong pas op dag 39 heb gehad in plaats van dag 25.
jammer kristell... maar op zich wel weer ff positief, vind je niet? dan hoef je nog niet bang te zijn dat de duveltjes al komen. wanneer moet je nou ongeveer ongi worden? is er van het weekend nog meer gebeurd dan hier? ik moet over 2 weken al naar de verloskundige voor een echo omdat ze niet zeker weten of ik nou 5 of 10 weken zwanger ben, omdat ik de laatste menstruatie maar 2 dagen heel weinig had en al wel de symptonen die ik nu ook heb. ben gelukkig helemaal niet misselijk! heerlijk... maar wie weet komt het nog.... we zien wel! ik ga ervan genieten in ieder geval... succes allemaal en hoop jullie snel te kunnen feliciteren en snel weer te spreken. gezellig hier in dit topic vind ik!
wendietje: GEFELICITEERD! Ik moet ook iets eerder naar verloskundige omdat ik ook niet 100% zeker weet of ik nu 4 of 8 weken zwanger ben .
Wat een leuke berichten allemaal...ben benieuwd hoelang jullie zwanger zijn! Nee en niet zwanger Wendy omdat we rond die dag niet geklust hebben omdat ik ziek was..dus dat is echt balen! Verder heb ik vandaag een verwijzing gekregen voor de fertiliteitsarts voor onderzoeken in verband met mijn lange cyclussen..