Dat heb ik ook niet beweerd. Maar ben er wel benieuwd naar. Ik heb een grafische opleiding gedaan, maar zou serieus ff na moeten denken hoe ik een vooraanzicht van een auto het beste op een doek zou moeten zetten. Bovendien zijn die doeken heel ribbelig wat het nog veel lastiger maakt en ik vind verf ook nog eens het lastigste materiaal om mee te werken.
Misschien zag ze dat zelf ook zo gebeuren, en baalde ze er ook van. En kwam papa's opmerking dus zo hard binnen omdat het precies de vinger op de zere plek was? Hopelijk dan op zn minst een leermoment voor haar om heel voorzichtig te zijn met zwart. En om hele dunne penselen in huis te hebben?
Ik zou het zelf veel slechter doen en ik ben 20 jaar ouder. Iedereen heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en een kind wat drie dagen bezig is met een kunstwerk verdient al een pluim voor haar geduld.
Ze had een hele dunne penseel maar ze drukte te hard, vermoed ook dat ze gebiologeerd was door het mooie zwart waardoor ze te lang doorging. En inderdaad papa legde de vinger op de zere plek (maar toch had het van mij wat minder lomp gemogen)
Zeker waar. En als ze echt gekozen heeft voor een vooraanzicht ipv een zijaanzicht verdient ze ook nog een pluim voor haar creativiteit. Want creativiteit is om net anders naar de dingen te kijken dan anderen. (Maar ik zie er zelf meer een zijaanzicht in ) Maar ik gaf slechts antwoord op Lisa's vraag of ik het zelf beter zou kunnen. En ja, dat denk ik wel
Haha wil je de uitdaging aangaan geintje hoor. Is een beetje veel werk. Maar..ik ben wel reuze benieuwd. Ik vind een vooraanzicht echt super lastig. Als het een zijaanzicht is , is het wel anders.
Ik zal eens kijken of de meiden deze week nog willen schilderen. Zo ja, doe ik zelf lekker mee . Wordt het wel op papier. Of heb ik dan bij voorbaat al verloren?
Ik zal niet beweren dat het een kunstwerk is, maar ik durf te zeggen dat het herkenbaar is als vooraanzicht van een auto En echt uit mn hoofd. Kan ik niet bewijzen, maar moet je maar van me aannemen.
Haha ik vind hem erg leuk geworden! En dat meen ik serieus. Ik zou het niet beter kunnen. En goed met de lichtinval gewerkt. Wat mij betreft heb je de uitdaging gewonnen