https://www.ad.nl/binnenland/mooi-roze-is-niet-lelijk-vrienden-spuiten-huis-van-pasgetrouwd-stel-over-in-velddriel~a72cb94e/ Dit zou ik dus echt NIET kunnen waarderen... Een grapje moet kunnen, maar dit vind ik zelf persoonlijk te ver gaan. Net zoals bijvoorbeeld rijstkorrels in het hoogpolig tapijt strooien, de hele tuin vol met koeienpoep gooien of kippen in de woonkamer loslaten. Ik snap niet wat de lol daarvan is. Of ligt dat nou aan mij? Wat vinden jullie van dit soort "grappen" met een bruidspaar?
Puberaal en onnodig. Kan hier echt de lol niet van inzien. Ben blij dat mijn vrienden zulke ‘geintjes’ niet zouden uithalen
Die berg zand, ja daar kan ik de lol nog wel van inzien. Dan parkeer ik wel ergens anders. Maar m’n huis roze?! Ik zou woest zijn
Vreselijk kinderachtig en ik zou ook not amused zijn. Maar gelukkig komen zulke ideeen hier ook niet op Wij werden verrast door een slaapkamer vol balonnen, die we dus eerst lek moesten prikken Daar konden we zeker de lol van inzien en we werden gelukkig geholpen, haha
Dit vind ik ook wel erg ver gaan. Bij onze oude overburen hadden ze een geit in de achtertuin gezet. Haar vader had een boerderij dus dat beestje had uiteindelijk een goed huis maar het was wel hilarisch
Zand en balonnen (zoals hierboven) zijn grappig. Huis in een foeilelijke kleur schilderen? Ze zouden exact een week hebben om het te herstellen, anders zou ik mijn rechtsbijstandsverzekeraar bellen hoe ik de schade het beste kon verhalen.
Nee niet grappig meer. Bij ons ook ballonnen, dat vond ik ook wel grappig. En net toen we klaar waren deed ik de badkamer deur open, en ja daar nog meer ballonnne.
Ik zou het niet kunnen waarderen, maar heb ook geen vriebden/familie die of zouden doen. Overigens ziet het huis eruit alsof het opgeknapt moet worden. Dus wellicht zou over een paar weken toch de gevel aangepast worden...
Nee ik vind dit ook veel te ver gaan! Bij vrienden van ons hadden ze de hele benedenverdieping en de trap volgezet met lege bierflessen. Op zich kon ik daar de grap nog wel van inzien, echter was het dat weekend 30 graden en kwamen zij pas zondag aan het einde vd dag thuis. Alles stonk echt verschrikkelijk naar bier. Dat zou ik dan weer niet zo kunnen waarderen.
Zelf zou ik het niet kunnen waarderen maar dit bovenste huis is in het geheel aan een verfbeurtje nodig . De vrienden die dit hebben gedaan zouden van mij dus een verfkwast in hun hand krijgen en alles over mogen verven inc de rest van het huis in een door mij gekozen kleur.
Het ‘huis’ gaat binnenkort toch plat, dus geen enkel probleem lijkt mij in dit geval dat het (overigens al sinds een paar dagen geleden) roze gemaakt is.
Sloopvergunning was al aangevraagd. Nieuwe bouwplannen liggen er al en ze woonden al tijdelijk in een bouwkeet achter het huis. Met deze informatie kan ik er de lol wel van in zien. https://www.ad.nl/binnenland/kervers-paar-blij-met-roze-gespoten-woning-wilde-altijd-al-prinsessenhuis~a617815d/
Dan moet je dit ook even lezen, dan is het meteen een stuk duidelijker.. https://www.ad.nl/binnenland/kervers-paar-blij-met-roze-gespoten-woning-wilde-altijd-al-prinsessenhuis~a617815d/
Ik had al toen ik het huis zag staan zoiets van die gaat plat of ze verbouwen, geloof niet dat iemand bewust een huis roze verft waarvan ze weten dat de gevel blijft staan
Dan is het wel grappig Maar verder, nee. Niet mijn humor. Ze hadden ons bed ingepakt met linten en wc papier, ik vond dat al niks.