Wie heeft deze? Ik heb nu een iPhone en ik ben op zoek naar ervaringen. Is het wennen? Hoe is de batterij? Wat vind je fijn en wat niet?
Ik heb eerst de s gehad toen de sp toen de z1 en nu de z2. Haha tussendoor een iPhone 4s maar dat vond ik niets De batterij Is perfect bij intensief gebruik kan hij de hele dag mee. Ik ben eigenlijk overal goed over te spreken en de onderwater functie Is met foto's kei gaaf. Sowieso maakt hij machtige foto's
Ik heb de Xperia z ultra. Echt een superfijn ding. Iedereen vindt hem.groot maar ik vind alle telefoons inmiddels klein haha.
Ik ben een paar weken geleden overgestapt van de Iphone 5 naar de z1 compact. Vond de gewone Z1 te groot en deze heeft dezelfde specificaties! En hij bevalt super!! Kan soms zelfs 2 dagen met de accu doen en dan gebruik ik hem gewoon regelmatig. Foto's zijn super, onderwater nog niet geprobeerd want dat durf ik nog niet haha. Verder werkt Apple en Android bijna hetzelfde. Het went zo in elk geval.
Ik heb een Z1 compact en ben er super tevreden over. Ik had hiervoor ook al een Xperia, de U. Abonnement liep af en nu dus deze. Wil niet meer anders!
Ik heb de xperia en erg blij mee alleen sinds de laatste update is snel de batterij leeg maar daar kan sony niks aan doen, ik hoop snel op een fix hier voor, google play services 80% batterij verbruik.