Sony xperia z1

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Wie heeft deze? Ik heb nu een iPhone en ik ben op zoek naar ervaringen. Is het wennen? Hoe is de batterij? Wat vind je fijn en wat niet?

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb eerst de s gehad toen de sp toen de z1 en nu de z2. Haha tussendoor een iPhone 4s maar dat vond ik niets

De batterij Is perfect bij intensief gebruik kan hij de hele dag mee. Ik ben eigenlijk overal goed over te spreken en de onderwater functie Is met foto's kei gaaf. Sowieso maakt hij machtige foto's

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb de Xperia z ultra. Echt een superfijn ding. Iedereen vindt hem.groot maar ik vind alle telefoons inmiddels klein haha.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Thanks voor de reacties! Het zal idd wel een wennen worden denk ik. Maar ik lees veel goede dingen.

5. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik ben een paar weken geleden overgestapt van de Iphone 5 naar de z1 compact. Vond de gewone Z1 te groot en deze heeft dezelfde specificaties! En hij bevalt super!! Kan soms zelfs 2 dagen met de accu doen en dan gebruik ik hem gewoon regelmatig.
    Foto's zijn super, onderwater nog niet geprobeerd want dat durf ik nog niet haha.
    Verder werkt Apple en Android bijna hetzelfde. Het went zo in elk geval.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
  7. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Leuk!!
    Mag niet in het zwembad en zout water begreep ik?

8. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb een Z1 compact en ben er super tevreden over. Ik had hiervoor ook al een Xperia, de U. Abonnement liep af en nu dus deze. Wil niet meer anders!

9. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb hem besteld! Ben benieuwd wanneer hij komt.

10. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    #10 evietje, 10 jun 2014
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
    Ik heb de xperia en erg blij mee alleen sinds de laatste update is snel de batterij leeg maar daar kan sony niks aan doen, ik hoop snel op een fix hier voor, google play services 80% batterij verbruik.

Deel Deze Pagina