Even heel onsmakelijk maar ik denk...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kitty07, Sep 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    dat ik een soort van puistje aan de binnenkant van m'n schaamlip heb zitten.....;):(.

Gisterenavond voelde ik even een pijnlijk plekje met afvegen en toen ontdekte ik dus een soort van bultje aan de binnenkant.
    Ik bedoel dus het zachte roze gedeelte...een ingegroeid haartje lijkt me dan ook sterk.

Kan je hier ook puistjes krijgen??
    Mss toch maar even de HA bellen voordat we op vakantie gaan....

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Kan hoor , gaat vanzelf weer weg. Hoef je echt de huisarts niet voor te bellen

3. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Kan ook een spatadertje zijn, gewoon even kijken met een spiegeltje.

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Heb ik gedaan; er zit ook niet direct een geel kopje op ofzo..
    Het is een soort onderhuidse bult die wel pijnlijk is...aanvoelt als een soort zweertje ofzo.

Maar ik heb ooit eens een keer een ontstoken klier van Bartholini (of hoe heet dat ding?) gehad en ben zooooooo bang dat dit mss weer hetzelfde gelazer is! :(

Ik heb er verder geen last van met zitten, lopen etc maar als je eraan komt (door bv. af te vegen) is het net een pijnlijk onderhuids puistje ofzo...

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Heb ik ook wel vaker. Morgen is het vast minder pijnlijk

6. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

Jan 15, 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook wel eens, bij mij wordt t vaak net als een puistje na een poosje met gelig kopje en dan trekt t weer weg

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Hier ook ervaring. Met puistachtige dingen niet met die klier met die chique naam :). Vervelend en kan een paar dagen duren, maar dan gaat de druk er vanzelf weer af.

8. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Ik heb die 'puistjes' helaas vaker. Meestal komt het door het scheren, soms komt het gewoon ineens opzetten. De ene keer heb ik echt een flinke bult, de andere keer is het meer een klein plekje. Vooral bij het afvegen kan het idd vervelend voelen. Je kan wachten tot tot het vanzelf over gaat (meestal helpen wat extra vitamientjes) maar ik heb zalf van de huisarts, dat heet Fucidin. Na 1 of 2x smeren merk ik al dat zo'n bult minder wordt.
    Succer ermee!

9. Theertje

Theertje Bekend lid

Jan 26, 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook wel eens last van ( 2 weken terug nog ) ze gaan meestal of vanzelf weg of springen een x tijdens het afvegen open en verdwijnen daarna.

10. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    heb ik ook wel eens! geen zorgen! ik zou zeggen, niet aanzitten of knijpen! gaat vanzelf weg!

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    He, Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij mijn vorige zwangerschap had ik regelmatig een puistje daar. Maar ook rondom waar wel haartjes zitten. Ik vond het de eerste keer ook gek, maar is volgens mij vrij normaal. Ik kneep ze uit als ze echt een witte kop hadden dan had ik er minder last van.
    Geniet van je vakantie!

12. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    kan waarschijnlij geen kwaad hoor
    met je hormonen krijg je op de idiootste plekken puistjes

zit het je niet lekker, dan bel je toch gewoon de HA ff? zijn ze voor hor!

13. butterfly80

butterfly80 Actief lid

Jun 21, 2010
    112
    0
    0
    Onder de douch inwrijven met betadine scrub en dan goed naspoelen. Niet in knijpen!! Dan kan je de ontsteking naar binnen duwen en wordt t een vervelender proces. Succes!

Share This Page