Jij gaat werkelijk reageren in een topic met de titel: Even heerlijk schelden? En dan zet je zo'n reactie neer.......zin om even te rellen ofzo? Het handige van internet is, is dat je het niet HOEFT te lezen....je kiest er zelf voor! On topic: Waarom doen vocht vasthoudende voeten zo'n pijn? Jeutje zeg!
Bedankt, nu zit dat liedje in m'n hoofd.... :x Geintje! Maar af en toe is het gewoon even nodig om te luchten, hier te mopperen, erom te lachen en door te gaan. T is heus niet zo dat ik de hele dag chagrijnig loop te zijn hoor, integendeel.
Haha heeel herkenbaar! Ik kan soms om helemaal niks zo ontzettend geirriteerd raken. Ik denk echt dat de klant aan de andere kant van de lijn mijn omslag kan horen haha... al hoop ik het niet, op dat moment kan het me niks schelen. Want ik erger me ook aan mezelf, deze zwangerschap. Ik heb 50% van mijn normale energielevel, nog steeds, en ongeveer drie keer per week heftige migraine (wel 's nachts, maar dan nog...) Ik tors mijn buik mee alsof ik al 40 weken ben en voel me soms echt zo'n nutteloze, luie vreetzak. Ja, allemaal emotioneel gekleurd. Mijn man geeft gelukkig weinig respons als ik weer eens loop te schelden om niks.
En ik scheld op de hitte! Prachtige zomerdag! Daar moet je van genieten. Nou niet als je zwanger bent! Zit nu al te zweten op de bank en ben beroerd... Dat word nog wat want het is nog niet het heetst van de dag. Daarbij is mijn buik weer zo hard aan het groeien dat alle kleding ertegenaan strak en benauwend voelen. Ja zelfs zwangerschapsbroeken met band en topje...
Tsja, ik zie ook wel dat familieleden het goed bedoelen maar als ze dan maar blijven aanbieden en aandringen terwijl je al een aantal keren nee hebt gezegd dan wordt het toch wel vervelend. Mijn moeder heeft de kinderwagen nog waar wij in hebben gelegen. Een vreselijk lelijk bakbeest (waarvan ik me afvraag hoe goed alles nog werkt trouwens, die wielen hebben al 20 jaar niet gedraaid). Ze wil per se dat ik die kinderwagen ga gebruiken wanneer ik daar ben. IK WIL GEWOON ACHTER MIJN EIGEN MOOIE WAGEN LOPEN! Bovendien is ze aan het drammen dat we na de bevalling direct bellen (lees: binnen 10 minuten nadat kind er is). Ze gaf al aan waarschijnlijk onmiddellijk in de auto te springen omdat ze niet kan wachten. Wij bellen pas als wij eraan toe zijn. Eerst alle medische dingen afhandelen, eerste voeding, samen genieten en dan wil ik eerst weer douchen en het bed verschoond hebben voordat ik bezoek ontvang. Dat vindt ze niet leuk en daar blijft zo over zeuren. Begrijp heus dat ze enthousiast is en dat het met de beste bedoelingen is maar als je al een aantal keren hebt uitgelegd van hoe en wat en waarom en ze blijven maar doorgaan.... ja, dan komt het in zo'n topic te staan Verder loop ik nog vrolijk rond en ik ga gezellig morgen winkelen met mijn moeder en zusje en later nog een keer met mijn schoonmoeder. Maar zo nu en dan moet je even je negatieve gevoelens kwijt. @mamavanjuul Sterkte met de voetjes @Misha Van mij mag je zo lang liggen knorren als je wil hoor, juist nu kan het nog! EN: voorslapen schijnt echt te helpen. Goed uitgerust naar je bevalling toe is heel belangrijk
mn kindje schopt (gelukkig... dochter nooit gedaan) het zonnetje is er meloen in de koelkast kindje op bed en ikzelf ook maar nu kan ik niet slapen als ik niet slaap dan stort ik om 17.00 u in man is nog ruim 5 dagen werken dus ik ben helemaal alleen.. en ik voel me zielig nu flutzooi
Hahaha heel herkenbaar en frustrerend. mijn moeder die wil ook gelijk weten als de kleine er net is (gaat niet gebeuren hoor we bellen pas als we thuis zijn uit het zh) En m'n broertje is nog veeeel enthousiaster haha die roept al dat hij gewoon voor het zh gaat slapen en bij de bevalling wil zijn not a chance hahaha Ik zeg altijd als er n slaap "bank" bestond was ik multimiljonair hahahaha Ennuh gewoon lekker achter je eigen wagen lopen is toch n stuk prettiger. (Stiekem hopen dat de wieltjes vast geroest zijn van de wagen van je ma)
Gelukkig valt het hier mee met de hitte....maar ik ben zo moe! 2 Andere kinderen zijn op het moment zeer veel eisend en de hond achtervolgd me de hele tijd met een balletje.....LEAVE ME ALONE!
GRRRR! Hoevaak ik afgelopen dagen de vraag neit heb gehad "je hoef niet zo lang meer zeker?" En als je dan zegt dat je pas 31 weken ben kijken ze je aan of je gek ben:x Irriteert me gewoon, buik zit me in de weg en ben het lichamelijk gewoon zat. Volgens ma ga ik over 8weken voorover vallen door het gewicht in mn buik. Tja, dat KONTra-gewicht wil niet groeien
Met mijn moeder aan het winkelen. Zeg ik: ik wil er nog wat rompertjes bij, ze zeggen dat je daar best wel wat van nodig hebt (en zoveel heb ik nog niet qua kleertjes). Dus mijn moeder en ik op zoek. Heb ik rompers gevonden in de gewenste maat. Zegt ze: zou je geen badstof doen? Dat is veel warmer. Ik: Mam, tegenwoordig is alles in katoen en badstof lijkt me dan wel weer heel erg warm. En de eerste paar dagen/weken hebben baby's vaak nog een omslagdoek of dekentje. Kies ik een boxpakje uit, begint ze weer over badstoffen kleding. Wil ik een waskussenhoes, begint ze weer over dat het badstof moet zijn.... Bekijk ik lakentjes, begint ze weer over, jawel, badstof Hou eens op over badstof! Alles is tegenwoordig katoen. Begrijp dat ze het goed bedoelt maar ze zit veel te veel aan haar eigen tijd te denken. Zo dacht ze ook al dat ik een kraambed beneden in de kamer zou zetten om daar te bevallen en de kraamtijd door te brengen (want zo ging dat toen). *ZUCHT*