even heerlijk schelden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door darkness, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Aaaahhhhh ik word gek!! Ben zooooo boos op iemand dat ik t vertik diegene te vergeven! Met alleen sorry bereik je niks mr bij mij! Eerst flikken wat je wilt en dan zeggen dat je spijt hebt en om me geeft!? sorry hoor maar als je om iemand geeft, houd je rekening met zijn/haar gevoelens zodat je ze geen pijn doet.. Dus negeer ik diegene hard en laat ik hem/haar voelen hoe t is om niet gewardeerd te worden :x normaal gesproken zou ik in huilen uitbarsten, maar ben te woest om verdrietig te zijn grrrrrr

2. MysteriousG

Oh en ben t zat om steeds van iedereen aan te horen hoe DIK mijn buik wel niet geworden is :x alsof ze dat met opzet en plezier doen, want voel me daardoor steeds beledigd :x

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ojee dit klinkt heftig, wat is er gebeurd?:(

4. MysteriousG

Oh ik kom er over heen hoor als je mij bedoeld.. alleen zijn mijn hormonen op dit moment in overvloed en heb ik tijd nodig om t van me af te zetten.. voelde wel goed om t van me af te schrijven, maar toch blijf diegene nog ff een tijdje negeren:p

5. XmoonlightX

Ohh okay :D
    Mooi dat het van je afschrijven helpt ;)

6. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

niet stressen denk aan de kleine in je tummy. .

7. MysteriousG

Ik ben alweer rustig hoor :D

8. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat nog ongelooflijk irritant is? Mensen die wat te veel gedronken hebben. Komt me daar een hoop onzin uit! En dan zit jij daar, zwanger en bloednuchter, te luisteren naar conversaties die helemaal nergens over gaan..
    Hmpf :x

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik irriteer me aan de mensen die reageren op het feit dat wij een drieling verwachten met: 'hoe gaan jullie dat financieel doen?' Dat is toch echt ons probleem, bemoei je daar niet mee!

10. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Dat vraag je toch niet?! Zou mooi antwoorden 'nou je het toch zo vraagt, zullen we meteen m'n administratie er even bijpakken? Dan kijken we er samen even naar.' Eigenlijk is zoiets vragen ook te onbeschoft voor woorden!

11. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Ik irriteerde me scheel aan m'n schoonzus, die na het zien van de kledingkast even heel duidelijk vertelde (waar VL bij was) dat ik al veel te veel kleren had en echt niks meer moest kopen hoor. Bedankt, nou zal vl het zeker nog waarderen als ik wat koop, not. Maar ja, als ik zou luisteren naar haar advies zou m'n kind straks 1 pakje in maat 56 hebben, lekker handig. Aangezien de rest van de kleding wisselend is van 62 tot 68, en niet eens veel!! Zelf had ze vroeger veel en veel te veel gekocht dus dat moest ik niet doen hoor. Dat bepaal ik zelf wel!!! Mag m'n kind überhaupt kleding aan d'r kont hebben straks?!

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Snap ook niet dat mensen dat vragen! Gaat een ander helemaal niks aan. Zelfs m'n beste vriendin kreeg die vragen van hoe wij dat dan wel gaan doen. Of mensen die reageren dat je van de kinderbijslag kan leven dus lekker veel geld krijgt. Hersenloze mensen soms!

Zal de volgende keer inderdaad vragen of ik m'n administratie erbij moet pakken, dat is wel een goede!

13. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaaaaarom krijg ik tig keer per dag de vraag of ik al bevallen ben?! Je krijgt vanzelf een telefoontje of berichtje hoor ;) Ik vind het al niets dat het zo lang duurt en dan telkens die vragen :x Ik krijg steeds meer de neiging een sarcastisch antwoord te geven:)

14. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    @Sweetheart, ik werd er ook gek van en heb toen op FB berichtje geplaatst dat ik voor elke vraag en/of opmerking over of ze er al was een dag langer zou wachten met het bekend maken. Gek genoeg geen vragen meer gehad ;)

De opemerking "Ja, hij/zij is er al. Hoezo?" werkt ook wel :p

15. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, dat zijn goeien! :D

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het zal allicht ook met m'n hormonen te maken hebben maar ik heb m'n buik weer even vol van m'n schoonouders... Dus ik kom ook even lekker klagen :p

Een tijd geleden vroegen ze of wij hun eettafel en stoelen willen hebben omdat de onze eigenlijk aan vervanging toe is. Net als meerdere meubels trouwens. Maar wij willen eigenlijk wachten tot we een ander huis hebben. Dit huis is te klein geworden voor ons en we hebben het te koop staan. We willen nu eigenlijk geen nieuwe spullen kopen omdat je het dan weer qua grootte gaat aanpassen aan dit huisje terwijl we bijvoorbeeld sowieso straks een grotere eethoek nodig hebben omdat we straks met z'n 5-en zijn. Dus maar wéér vriendelijk gezegd dat we dat niet willen ( het is ook van dat ouderwetse eiken spul en het zou al het 3e soort hout/meubel zijn in onze mini woonkamer ) Beginnen ze zich weer te bemoeien met onze indeling... Ook wéér gezegd waarom wij het zo in ons huis hebben neergezet. Staat volgens ons ook gewoon het meest logisch.

Vrienden van ons gaan 5 dagen voor mijn uitgerekende datum trouwen maar ze wonen aan de andere kant van het land ( reistijd; 2,5 a 3 uur ) Vraagt m'n s.moeder waarom we niet gaan... Uhm nou, de tweede kwam ook spontaan een weekje eerder en die bevalling duurde ook maar rond de 5 uurtjes, dus nee, dat gaan we maar niet meer riskeren he met zo'n afstand ;) Zegt ze doodleuk; ja maar als het begint ben je toch eventueel op tijd weer terug?... *zucht*... Moet ik hier nu echt serieus op in gaan...;)

Ik word gek van hun bemoeizucht-in-fases. Zo zie of hoor je weken, soms een maand niks, tonen ze totaal geen interesse en moeten we dingen via andere mensen horen en zo zie je ze 3 keer per week en menen ze ineens dat we nog een stel kleine kinderen zijn die op hun mening en advies zit te wachten ;)

Zo, klaagmodus weer uit...

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha, heerlijk dit. Ik blijf even meelezen. Ik heb nog geen buik, dus ook nog geen reacties gelukkig.

Bij mijn vorige zwangerschap moesten er ook altijd vreemde mensen/mannen! aan mij zitten.

Eerste vreemde opmerking deze zwangerschap: ik dacht dat jullie klaar waren, want je hebt al een jongen en een meisje ;)

18. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hier ook weer zoiets..... Mensen weten dat ik vroegtijdige weeën en ontsluiting had. En dan nog krijg je de vraag:
    Waarom was je daar niet bij?

Mijn zoontje had sponsorloop in de avond en ouders mochten dan mee rennen. Zegt er een moeder : Waarom waren jij en je zoontje er niet bij?
    Ik had echt zoiets van..... zie je mij al rennen met 7 maanden zwangerschap en de risico's die erbij horen pfffffff

En feestjes die voorbij komen.... "waarom was je er niet" Ik denk dan echt.... waarom moet ik alles 100x uitleggen?

Nog 2 maanden...... :D

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hahaha, hier hetzelfde: Waarom die je niet mee aan de avondvierdaagse?

Uh...wat denk je?

20. XmoonlightX

Zo serieus natasjee :$:$
    Wat een lef! En vooral waar bemoeit men mee...

Deel Deze Pagina