In papier mache of gips en dan iets maken wat bij hem past. In ballonnen Uhh er zullen vast nog meer mensen zijn met ideeen.
Wij kregen op onze bruiloft een geldboompje.. Maar dat zal voor een jongen van 14 minder leuk zijn denk ik!
Als hij een gamer is een hoesje van een game maken met Amerikaans dollar teken erop en binnen in waar de schijf normaal zit de centjes. Een kleine jute zak en daarin choco munten met echte munten. Een klein spaarvarkentje en daarin de centen.
Ik zag laatst een foto van een komkommer in een pot waar allemaal munten ingestoken waren, was net een cactus, wel grappig.
Op mijn fb staat een vrouw die verwerkr het in balonnen.. waar ze weer een vorm van maakt.. een bloem ofzo..
Naar de kringloop gaan, het meest saaie boek uitzoeken die je vinden kan, daar aan de binnenkant in de bladzijden een gat maken waar je dan het geld in doet! En dan het gezicht als hij denkt dat hij zo'n saai boek gekregen heeft
Zelf geef ik met verjaardagen waar geld gevraagd wordt altijd geld in een klein spaarpotje. Die koop ik dan voor 1,- bij bijv. Action.
In een suprise ei stoppen. Suprise ei netjes openmaken, poppetje uit de gele verpakking halen, geld erin. En dan het ei weer dichtmaken met heet mes zodat het weer samensmelt en dan weer inpakken.
Jaa die vind ik heel leuk ! Hoop alleen dat die munten er doorpassen. Heb zon blik weet je wel welke je open moet maken met een blikopener