Lieve Dames, Even een vraagje. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus. Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen en had ik op dag 12 een posi ovu test. (smiley cb) Ben nu ook aan het testen, zit nu op dag 14 en de testen worden nu donkerder. Ik verwacht zelf dat mn ei morgen of over morgen is. (hoop ik tenminste) Heb gister sex gehad, maar ben vrijwel na 2 minuten opgestaan om te plassen. Kan ik nu beter tot dinsdag elke dag sex hebben, of gewoon vandaag niet en dan morgen?? Ik voel nooit een eisprong, weet ook nooit wanneer ik dat heb, maar als ik een cyclus berekening doe voor een cyclus van gemiddeld 28 dagen, zou ik vandaag, morgen of maandag een eisrpong hebben.
Als de ovutest knalt dan duurt het alsnog 24-48 uur voordat hij springt Je ovutest is nu nog niet positief dus duurt het nog wel enkele dagen voordat hij springt dus sla nu je slag
Oké thanx ik test nu elke dag met cb digitaal met ochtend urine dat is meestal tussen half 8 en 8 uur en daarna om 9 uur de dipstick van sensi test. Tussendoor eet of drink ik niks. En rond 6 of 8 uur savonds met de sensitest is dat wel goed?
waarom zou dat niet goed zijn dan? gewoon 2x per dag testen als je je ei verwacht, en 24-48 uur na het BEGIN van de knalovutest springt je ei. dus als je een positieve ovutest hebt, dan springt je ei gemiddeld 24-48 uur daarna en hoef je dus niet meer te testen.
Nou als ik savonds test dan let ik wel op dat ik niet zo veel drink maar dan drink ik wel dus ik weet niet of dat heel erg uit maakt
Je kan het beste tussen 12-13 uur 's middags testen. Dan is je LH op zn hoogst. Enne dat opstaan na de sex doet hopelijk elke vrouw. Tenminste ik neem aan dat vrouwen niet de hele tijd met dat goedje in zich blijven liggen. Of zijn er hier werkelijk nog vrouwen die 10 minuten met hun benen omhoog gaan liggen?? De spermacellen weten echt hun weg wel en laten zich niet tegenhouden door de zwaartekracht.
Die digi van clearbleu lijkt mij niet handig om die met ochtendurine te doen, staat dat in de handleiding??? Het beste inderdaad na 10 uur en niet te veel drinken ervoor. Maar zolang er geen ei aan lijkt te komen, hoef je geen 2 x per dag te testen hoor, pas als je lijntje wat donkerder wordt zou ik dat deoen, scheelt je enorm veel geld.
De digitale test van Clear Blue geeft aan dat het niet uitmaakt wanneer je test. Er wordt zelfs aangeraden om 's ochtends te testen. @ Mammatje89: Als je test alleen maar donkerder wordt, heb je waarschijnlijk je LH piek bereikt. Binnen 24 a 36 uur heb je dan een eisprong. Het lijkt me dus slim om de komende paar dagen iedere avond te klussen. Veel succes
Yeeeeeh m'n cb geeft een smiley net 2 keer achter elkaar dus jullie weten wel wat ik vanavond en morgen ga doen
IKKE! Nou ja, niet met de benen de lucht in maar wel ff een half uurtje plat op mijn rug. En trust me.... I am not alone!
Ik doe dat trouwens ook hoor, Vooral nu mn ei onderweg is, als ik straks sex heb gehad blijf ik zeker even minimaal een kwartier liggen. Je weet t nooit
Meiden ik keerde me vanacht om en toen kreeg ik een hele velle steek bij m'n rechter schaambot, iemand enig idee wat dat kan zijn ?? En m'n ovu test was vanmorgen nog positief ( smiley) kan dat kloppen ???
Ik heb ook wel een s 3 dagen een posi ovu gehad. Je ei springt ongeveer 24 tot 48 na je eerste posi test. Ik heb ook wel eens in de ochtend een posi test en binnen een paar uur springt hij... Enne, ,..... hier ook op de rug na de sex met de knietjes omhoog. Soms ook wel eens op een kussen met de kont hahaha
Oké dus op zijn laatst springt hij morgen?? Ik ben gister idd ook een 20 min blijven liggen strax weer