Wat is dit???!!! (beetje vieze fotos)

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    #1 Snoopy82, 16 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2010
    Meiden, schrok net vreselijk!!!

Het is namelijk even kort uitgelegd zo: Ik slik de pil, de gewone pil die ik voor mijn zwangerschap ook had. Heb vanaf dat ik begon wel vaak doorbraakbloedingen gehad en ongesteldheid terwijl ik gewoon de pil slikte.

Nu slik ik de pil dus gewoon en hoor niet ongestel te zijn totdat gister steken en buikpijn en beetje bloed bij t afvegen. Nou tampon erin, maaaaaar nu net moest ik hoesten en voelde er iets uitlopen dus ik rennen naar wc en wat zie ik????!!! Tampon zit er gewoon nog in maar stukje vlees ofzo bij t afvegen op mijn papiertje, behoorlijk stukje ook!!!:$:( en na t verwijderen van de tampon nog een stukje vlees ( noem t maar zo, geen idee wat t is)
    Lijken wel bloedstolsels. Beetje ranzig maybe maar heb er een foto van gemaakt, kunnen jullie meekijken en wie weet wat dit nou kan zijn??? Gewoon bloedstolsel, oud bloed, vlees, miskraam???\

Ow meiden, me hart zit nog in me keel, toch gek om zoiets te zien
    Sorry voor de vieze foto :(

2. Dana

Dana Niet meer actief

tja da´s moeilijk beoordelen zo, kan me wel voorstellen dat je ervan schrok, wat het ook is, eventueel vroege miskraam of gewoon bloeding met wat oud bloed, ik zou het (de foto) toch even aan de huisarts laten zien.

sterkte, ik zou er ook van schrikken!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Volgens mij is het niets bijzonders. Ik verlies dat ook als ik ongesteld ben. Is gewoon wat weefsel van je baarmoederslijmvlies. Dat bouwt zich op ter voorbereiding voor een innestelling. Als een ei niet bevrucht word dan breekt je lichaam dat weer af (ongesteldheid)

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Het lijken mij bloedstolsels.Kan je ze niet even naar de HA brengen,als je het echt wilt weten?

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Lijkt me niet normaal, zulke stolsels heb ik nog nooit gehad. Wat zijn de afmetingen?

6. Dana

Dana Niet meer actief

ja daar was ik ook wel nieuwsgierig naar.....

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    poefffff ik denk ook aan bloedstolsels met dikker slijm, maar zou wel even na ha gaan

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zulke dingen verloor ik ook nog maanden na de bevallingen.

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahhahaha had je niet ff erbij kunnen zetten dat er een foto bij zat ;)
    ik weet het ook niet misschien ff naar de huisarts gaan...

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Bah.. Ik weet niet hoe groot het is? maar in mijn ogen is het "gewone" smurrie.. Heb ik zelf na de bevalling ook wel gehad :) en soms nog wel eens een wat groter stuk *jummmiee* Maar mocht je het echt niet vertrouwen (je hebt het nu toch bij de hand) misschien ff naar de ha brengen?

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb ook wel eens van die grote stolsels. Ik zou me niet zo druk maken hoor en anders even naar de HA.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok smakelijk eten .

maar geen idee nooit gehad. ik had laatste keer wel veel stolsels tijdens mn ongi maar toch ook weer niet zo. meid laat het even aan de ha zien. ben je gerust gesteld. veel succes

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nog es even goed gekeken maar vind het best redelijk vaag. nee zal echt even aan de ha laten zien.

14. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Misschien is dit wel de oorzaak van je doorbraak bloedingen. Dat je baarmoeder nooit leeg is zeg maar. Zou de ha toch even vragen. misschien een echo om te zien of er nog meer weefsel te zien is wat er uit moet.

15. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik snap dat je geschrokken bent, maar de enige die het je kan vertellen is de HA.
    Misschien is het handiger als je dit soort topics opent met een foto omdat in je titel te vermelden. Ik kan me voorstellen dat als je er niet tegen kan je niet echt een lekker gevoel krijgt van de foto's ;)

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik vind t er niet normaal uit zien ze slikt de pil en moest eigenlijk niet ongie worden dus hoe kan het in godsnaam dat er zulke grote dingen uitkomen?
    dit had ik nog niet eens na mn miskraam!!

laat t maar goed onderzoeken joh!!!!!

17. Chai

Chai Niet meer actief

Ziet er wel erg groot uit.
    Foto meenemen naar ah, echt even langsgaan hoor.

Groetjes

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Als je dit verder nooit gehad hebt en je niet net bevallen bent of net je menstruatie weer opgang gekomen is na de bevalling (na een zwangerschap kan je menstruatie anders zijn!) dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en naar de huisarts gaan.
    Je kan ons wel foto's laten zien maar de eene menstruatie is de andere niet. Ik vind dit soort dingen nml maandelijks in mn verbandje. Anderen zullen dit nooit gezien hebben. En weer andere zullen je op je hart drukken dat dit nog niks is (zoals mn moeder die halve miskramen verloor elke maand weer....en soms maanden aan n stuk)
    Ook als je je hier zo ongerust over maakt zoals ik in je postje nu lees zou ik even een afspraakje maken bij de HA. Waarschijnlijk is het niks...maarrr simpel weg voor je eigen gemoeds rust EN voor de kleine kans dat het wel wat is...

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook wel eens slijmerige stolsels als ik ongesteld ben, is heel normaal.
    Is inderdaad slijm vanuit je baarmoeder

20. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    gewoon baarmoederslijmvlies omdat je de pil steeds doorslikt, dat moet er toch een keer uit.

Deel Deze Pagina