Probeer het kort te houden. Ik werk al 4,5 jaar op dezelfde plek, in een winkel. Ruim een jaar geleden is het hele bedrijf (meer filialen) overgenomen. Sindsdien gaat het slechter en slechter, door crisis maar ook door slechte leiding, te groot geworden, zien door de bomen het bos niet meer. Afgelopen woensdag, kreeg ik tot mijn grote schrik, een envelop van UWV waarin stond dat voor mij ontslag was aangevraagd (heb een vast contract) ivm bedrijfseconomische crisis. Jullie snappen, ik schrok mij rot, helemaal overstuur en mijn man gebeld. (wie doet nou zoiets, via de post erachter komen en nooit iets verteld). Ik ben hierdoor de laatste dagen van slag en afgeleid en moest gister en vandaag werken, met een hele nare bijsmaak, zullen jullie snappen. Eenmaal thuis moest ik wel weer even huilen en ging naar boven. Man was beneden met dochter. Ik kom weer beneden en zo in gedachten doe ik de deur open naar de keuken en je raadt het, zij zat erachter dus de deur sloeg tegen haar hoofd!!!! Huilen, zij en ik, allebei even hard... Haar natuurlijk gepakt en getroost, maar je kon wel zien waar het was, hele kleine maar zichtbare beschadiging op haar voorhoofd en een dunne streep... Ow wat voel ik me slecht slecht slecht.... Na troosten was zij weer stil (eerder dan ik) maar je kan zien dat het hard is aangekomen.. Ik voel me ZO ZO ZO dom, ik ben wel 1000 keer door die deur gekomen, heel voorzichtig open gedaan en zat ze er niet achter... en vandaag ben ik overstuur en in de war en gooi die deur open en ze zit er wel achter. wat voel ik me een slechte moeder. Mijn man zegt dat ze er heus niks aan overhoudt (ik dacht meteen: hersenschudding) en hoewel hij het wel erg vind en erg voor haar zegt hij ook: als ze leert fietsen ooit zal ze ook vallen... Misschien wel, maar ik blijf me rot voelen en ga al een paar keer bij haar kijken om te checken of alles nog goed is... Ik voel me al zo rot over de situatie op mijn werk, en nu dit ook nog erbij...