even hulp nodig

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by mama van chayenna, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    hallo dames

Ik heb een heel gedoe achter de rug afgelopen middag, vorige week kon ik gewoon niet meer dus ik heb opgebeld naar mijn werk , en gezegd dat ik die week niet kwam en het rustig aan wou doen omdat ik gewoon te veel pijn heb aan mijn bekken,dat was dan goed als ik dinsdag even wou bellen(vandaag dus) of ik komende week dan kwam of niet, ik dus bellen en gezegd dat ik het niet meer trek en deze week niet komt en dat ik mijn (baas) erover terug bel in de middag, ik terug gebelt kreeg ik weer ander aan de lijn ook niet mijn baas maar iemand die ook over alles gaat een beetje.

Ik vraag zou ik bart even aan de lijn mogen(mijn baas) nee die is er niet, ok zei ik weet je dat hoelaat hij er morgen is nee dat weet ik ook niet zei hij, nou daar kreeg ik het over me heen jaa en je hebt je eigen helemaal verkeerd ziekgemeld je zou al 2 weken terug gebeld hebben, ik zei sorry ik heb me vorige week ziekgemeld en ze vroegen me vandaag terug te bellen, er over (ook om alles te regelen voor ziektewet was ik vergeten te zegge in het begin)
    En dat is niet waar je bent al 2 weken ziek, nou ik was zo boos op dat moment heb ik dingen gezegd wat ik beter niet had moet zeggen, maar ik dacht ik laat me niet mee zo afpoeieren zoals altijd, ik heb ook zo opgehangen en ben in huilen uitgebarsten.

Er is nog veel meer gezegd in dat telefoongesprek maar heb het kort gehouden, ik weet toevallig dat er meerder dames op het werk eruit zijn gewerkt omdat het financieel niet goed gaat met de omzet.

Maar heb ik nou echt iets verkeerd gedaan met ziek melden? hoe gaat dat in zijn werk allemaal, het is voor mij allemaal de eerste keer schaam me er een beetje voor hebben jullie tips over hoe en wat ik moet doen? was trouwens vanmmiddag naar vk geweest en die zij: jij voelt jou lichaam het beste aan , als je niet kan dan gaat het gewoon niet meer.
    Vrijdag naar fysio .

Sorry voor dit verhaal moest het even kwijt ook al is dit nog niet allles.

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Hoi Mama van Chayenna,

Weet je ik zal als ik jou was morgen even het UWV bellen... ik zit namelijk in hetzelfde schip als jou ook 1 en al problemen en moet morgen naar het UWV voor een gesprek kan ook al aantal weken niet werken wegens mijn zwangerschap en elke keer ben ik het weer gaan proberen wat niet gewardeerd werd tot ik me vorige week had ziek gemeld en mijn baas vertelde dat het me nu snipperdagen kost elk uur dat ik niet op het werk ben... ben ondertussen weer volledig ziekgemeld omdat het gewoon niet gaat... en heb het UWV gebeld en daar stond ik al 5 weken ziekgemeld dus... morgen gewoon even bellen!!
    Suc6!! en sterkte met je bekken!!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou inderdaad even het UWV bellen. Bij ons kan je niet zomaar een week thuis blijven en daarna weer zelf zeggen dat je die week ook niet komt. Meestal gaat dat samenspraak met de bedrijfsarts, huisarts, verloskundige of teamleider.

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Meid
    ik moest toen ik me ziek melde ook de week erop bellen hoe het gaat en of ik al kan werken ja of nee
    maar ik zou ook even het uwv bellen die weten altijd net iets meer

5. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    hoi meiden

mijn eigen baas had me gebeld die deed gewoon harstikke aardig en snapte dat ik zo uitgevallen was gelukkig, en moest net langs komen verklaring brengen, en hij zou allemaal regelen, hij zei ik bel de arboarts zelf niet maar als hun er iets van laten weten dan komt die gewoon.

Dus ben zo opgelucht nu pff bedankt voor jullie berichtjes.

xxx

Share This Page