wie heeft dit ook al zo vroeg? bij onze zoon heb ik dit gehad en krijg het nu weer, dat depressieve gevoel en echt totaal geen zin om te werken. weet dat ik een te laag ijzergehalte heb en al minder werk hierdoor, maar dat depressieve raak ik niet kwijt. en ga steeds maar met tegenzin naar mijn werk. ben ik de enigste?? groetjes
nee hoor, ik ben ook totaal niet gemotiveerd. Tis lichamelijk ook zwaar werk en daar zie ik enorm tegenop. ALs ik er eenmaal ben valt t wel mee, maar t erheen gaan,,,pppff
Zeeeer herkenbaar! Ik heb veel last van buikpijn en rugpijn en heb ook af en toe harde buiken. Inmiddels ben in in overleg met mijn baas nog maar 4 uurtjes per week aan het werk (werkte eerst 18 uren). Maar ik moet eerlijk zeggen, hoe slecht ik het ook vind van mezelf, dat ik de boel wel een beetje heb overdreven... Ik wil ook graag een andere baan omdat ik te horen heb gekregen dat mijn functie niet word verlengd omdat ik moeder ben en niet flexibel genoeg ben.
Ik heb er geen moeite mee om erheen te gaan, maar vind 40 uur op het moment zo zwaar. Heb totaal geen zin in mn werk en doe ook helemaal mijn best niet meer, hopelijk gaat dit na een paar maanden weer over? ik ben wel van plan minder te gaan werken maar dat duurt nog paar maandjes.
jaaaa ik heb het ook. ben al van 32 naar 18 uur gegaan en dat doet mij goed hoor. maar dat was omdat ik last van mn bekken en rug heb, maar soms moet ik mezelf echt naar het werk toe slepen nog 6 weekjes doorzetten en dan heerlijk van het verlof genieten
Ik had er in het begin geen moeite mee, maar ik merk dat ik het nu zwaarder begin te vinden. Ik werk 32 uur op kantoor en 6 uur thuis. Als ik nu een dag gewerkt heb, ben ik 's avonds bekaf. Maar dan ga ik gewoon lekker op tijd naar bed, en dan kan ik er de volgende dag weer tegenaan.. En ik ben al aan het aftellen voor mijn verlof, hahaha, nog 6 weken werken...
fijn te lezen dat ik niet de enige ben. vandaag weer gewerkt en het ging niet van harte, maar ja. ben inderdaad al minder gaan werken, van 25 naar 18 uur en dat heeft me toen ook goed gedaan, maar zak alweer terug. maar wil ik voorlopig nie nog minder werken dus maar ff zien hoelang ik het volhoud. @ demi, ik heb bij onze zoon ook wel wat overdreven, en nu stiekem ook wel een klein beetje. ik ben nooit een werkpaard geweest en tijdens de zwangerschap leef ik ipv in de wolken eerder in een diepe put. helaas zie je dan ook alles negatiever dan dat het is. ach ja, nog 13 weekjes en dan verlof en nog een dikke week vakanie tussendoor succes allemaal
Nee hoor, je bent zeker niet de enige. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook maar hup! Je hebt nu eenmaal afspraken gemaakt en dus moet je wel. Je kunt beter je dag positief beginnen dan met een rotgevoel... dat wordt het ook helemaal niets. Aan je ijzer kun je vaak trouwens wel iets doen. Heeft de HA er al naar gekeken? Sterkte!
heb ijzertabletten van de vk gekregen maar dat heeft ff tijd nodig eer het werkt. dus nog ff geduld, maar merk ook dat het lichamelijk wat zwaarder word. vind het zo wel goed nu. groetjes en nog een fijne avond
Ik ben al druk aan het aftellen nog 14 weken (eigenlijk 15 maar een week tussendoor vrij) en neem lekker een week voor mn verlof vrij
haha, inderdaad druk aan het aftellen. nog 12 weken werken en over 13 weken verlof, lekker nog een weekje naar rhodos tussendoor. ik neem van te voren geen verlof op, dat bewaar ik allemaal voor erna, heb ik dan lekker wat langer met de kleintjes en als ik het dan echt niet trek kan ik altijd nog eerder stoppen. fijne avond nog, groetjes