Hoi dames! Ik ben nu mijn eerste ronde aan het tempen, en het gaat best aardig. Kunnen jullie uit mijn kaartje iets opmaken? Zou mijn ei al geweest kunnen zijn of moet ik het nog een aantal dagen aan kijken? Misschien ben ik ongeduldig hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.... Thanks!
je ei is nog zeker niet geweest . maar met tempen zie je wel pas achteraf dat je je ei hebt gehad ( je temp stijgt en als hij een paar dagen hoog is geeft FF je ei aan )
Nee nog geen ei gehad Opzich is die dip die je nu al 2 dagen hebt positief, in veel gevallen komt na zo'n dip je eisprong en dus een stijging. Echter hebben sommige mensen wel 3x zo'n dip voor hun ei daadwerkelijk komt . Hoe vaker je temperatuurd hoe meer je je eigen cyclus gaat herkennen. Succes ermee!
ik snap niks van mijn temp....die blijft eignelijk heel mooi staan op 36.6...dus mijn ei is denk ik dus nog niet geweest....hoop dat ie nu binnenkort wel omhoog gaat..baal er wel van want ik heb dan dus weer een lange cyclus pff, maar je temp gaat altijd omhoog?????
Je temp gaat na ei altijd omhoog, dat kan in etappes maar ook in 1 keer een heel stuk omhoog. Mama1979: Temp je wel altijd op dezelfde tijd, direct na wakker worden voor opstaan en veel bewegen, met een gewone thermometer(niet een oor)? Ik vind je temp namelijk nogal heel erg schommelen. Hopelijk gaat ie vanaf nu omhoog!