wie kan me even helpen...... had de eerste ronde een cyclus van 29....dat zou betekenen dat ik afgelopen zondag me eisprong had moeten hebben.......nu zit me temp al sinds die dag op 36,5 (0,2 graden lager dan de 2 dagen ervoor) terwijl me bmm wel zacht is en open.........snap er niks van.....betekent het dan toch dat de sprong nog komen moet? In mijn album staat mijn kaartje
ik denk dat je ei nog moet komen. na je ei moet hij echt omhoog gaan... heb je een kaartje, dan is hij voor ons ook een stuk makkelijker te zien rensie
ik denk dat je ei nog moet komen. na je ei moet hij echt omhoog gaan... heb je een kaartje, dan is hij voor ons ook een stuk makkelijker te zien rensie
had een beetje een postprobleem staat er nu 3 keer las nu dat kaartje in album staat, als ik die bekijk zie ik geen ei, sorry...
Het ei moet deze ronde nog komen aan je kaartje te zien. Nog even doorklussen dus als jullie nog puf hebben. Gezien je vruchtbare slijm zal het er wel aankomen binnenkort. Misschien is je temp morgen of overmorgen hoger. Succes en kom gerust nog een keer langs binnenkort om je kaartje weer te laten zien.