Lieve meiden , ik maak me lichtelijk zorgen en hoop dat jullie mijn kunnen helpen. Ik heb standaart echt al 3 jaar (sinds stoppen pil) een cyclus van 28 dagen en netjes op dag 14 mijn eisprong,inlusief vruchtbaarslijm en een positieve ovulatie test. Maar deze maand gaat het opeens anders op dag 8 van mijn cyclus begonnen met ovulatietesten (testen van sensitest) de eerste test die ik deed was gelijk positief, omdat ik dit erg vroeg in mijn cyclus vond vlak daarna half uurtje / uurtje met andere urine nog een test gedaan en deze was weer negatief. Dit lijkt mijn allemaal wel heel snel ? Omdat ik het erg vroeg vond in me cyclus en ik ook geen vruchtbaarslijm had ben ik toch maar door gegaan met testen, ondertussen zit ik op dag 18 van me cyclus en alle testen blijven een streepje geven maar zijn echt niet positief . Nu is het belangrijk voor ons om de eisprong te vinden in verband meerdere miskramen en ustrogestan gebruik na de eisprong. Maar op deze manier word ik er niet echt wijs uit en spoken de engste dingen door me hoofd , zou de curretage 3 maanden geleden niet goed zijn gegaan, komt er wel een tweede ect. Dus ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en of wat jullie denken
He cyclus kan de eerste maanden was van slag zijn naar een mk/ curretage dus zeker niet vreemd! Ik had de eerste ronde na de mk helemaal geen eisprong terwijl ik dit normaal altijd wel heb Ik temperatuur er ook naast zo weet ik zeker dat ik een eisprong heb gehad
Ja dat weet ik maar de eerste 3 cyclussen na curretage waren netjes 28 dagen bij me 3 eerdere miskramen eerste ronde langer daarna netjes 28 dagen. Zelfs na bevalling en bv was het na 3 maanden 28 dagen dus ergens is dit zo vreemdt?
Oh zo..tja wat ik hier regelmatig lees is dat er altijd wel een keer een uitschieter tussen kan zitten. Ik heb bij een cyclus van 28 dg ook een keer op dag acht aL positief getest
Geen ervaring wat betreft de testen. Maar bij de zwangerschap van mijn zoon was volgens de meting (van hem) dag 10 de dag van de bevruchting. Terwijl ik dacht dat ik mijn eisprong pas op dag 15 of zo had (gevoeld) en ik had ook nooit een kortere cyclus dan 28 dagen. Het kan zijn natuurlijk een beetje een foute meting zijn geweest of toch een keer een uitschieter.