hoi ik zou graag wat raad willen: ik test sinds vorige maandag, ik gebruikte toen kruidvat testen en ik teste om 8 s'morgens met mijn 2d of 3 x urine (niet de eerste) Dit waren de streepjes ondertussen heb ik er van clearblue gehaald en van action en die zijn zo: ik heb géén dag overgeslaan en mijn ei is op 25 november uitgerekend dus opzicht véél te vroeg voor een eisprong, maar ik test omdat ik gehoord heb dat de eisprong wel eens kan wisselen en ik bang ben dat ik die elke maand gemist heb. hoe kan het dat die van action véél lichter zijn dan die van kruidvat? kan het dat een LH piek wat op en af gaat tot hij een knal test geeft?
Heel veel vrouwen hebben altijd een beetje dat hormoon in hun urine zitten, waardoor je dus steeds lichte streepjes krijgt, Dus dit is normaal. Wanneer je ei echt nadert zullen ze echt donker worden en dus positief, deze testen van jou zijn nog negatief, En je kan beter met 1 soort testen om goed het overzicht te kunnen zien, omdat elke test wel beetje anders reageert
Niet alle testen zijn gelijk even duidelijk, maar de meesten zulle echt knallen op het moment van je piek. Voor jezelf is het makkelijker om het bij een merk te houden zodat je kan zien of het oploopt. Ik zou nog wel doortesten als ik jouw was, je test kan met een paar dagen in eens knallen
dank jullie! dan hou ik het bij die van action (die streepjes staat altijd juist di van kruidvat durven wel te wisselen) en als ik denk dat het zo is dan zal ik de CB erbij gebruiken! merci ben weer gerust gesteld
Kruitvat geeft sneller een streepje en die moet ook écht knallen wil hij positief zijn. Een licht streepje of geen zegt eigenlijk ook niets.. Ja dat de test negatief is Maar de volgende dag kan hij dus ineens wel positief zijn. Een ovutest hoeft dus niet altijd op te lopen.
merci voor de tips ik zal die de volgende keer eens proberen jolina, ik heb nu 3 dozen action sticks en een doos cb sticks gehaald (wel duur) ik heb gehoord dat je soms 2x moet testen per dag?
Kruidvat was bij mij een ramp want leken steeds op knallers maar dat kon echt niet.... Deze maand van testpoint bij de Etos. Was veel duidelijker. Ook lichte wisselende steepjes maar was snel duidelijk wanneer de echte knaller was. Succes
Nou ik heb zelf niet zo vaak 2x op een dag getest eigenlijk. Alleen als ik dacht misschien nog tegen de avond een duidelijkere ovu te krijgen. Dus alleen doen als je test nét niet positief is in de morgen en je zo wilt kijken of je knaller misschien in de avond komt. Die cb is idd duur, zonde eigenlijk van je geld. En onthou dat deze test al 2-3 dagen voor je ei een smiley geeft. Dus zeker nog 2-3 dagen na je laatste smiley s.x hebben Succes en vooral veel plezier!