Ik had zaterdag het idee dat mijn eisprong er aan zat te komen. De enige ovulatietest die ik had toch maar gedaan rond 12.00 uur en die knalde. Vrijdag en zaterdag veeeel vruchtbaar slijm. Zondag wel vruchtbaar slijm maar veel minder. Ik had verwacht dat mijn temp vandaag wel omhoog zou gaan of ben ik te ongeduldig? Kan iemand het mij uitleggen? Bedankt https://www.fertilityfriend.com/home/6d3f0e
Vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voor je ei verliezen. Een eitje springt uiterlijk 48 uur na een posi ovu. Je temp stijgt pas de dag na je eisprong. Dit meegenomen en icm je tempkaart en ovutest zal jouw ei vandaag gaan springen en zal je morgen een stijging zien.
Ok bedankt voor de duidelijke uitleg! Nog even geduld dus... Stijgt je temp dan altijd ongeveer 24 uur na de eisprong?
Ja hoop ik ook! Zo fijn dat je jou kennis met ons allen deelt. Nu ronde 5 maar merk dat ik onzeker wordt (van de eerste in ronde 2 zwanger). Ben bang dat er iets mis met me is, vind het echt heel stom want als ik logisch na denk weet ik dat ik me nog echt geen zorgen hoef te maken... Maar je leest zoveel vervelende dingen hier zoals pcos enzo