Ben ik nog een keer... De Kruidvat test blijft mooi positief, maar hij is nu al 3 dagen hetzelfde (zij bijlage) Zou de test bij voldoende oploop niet moeten knallen? Dus controlestreep Echt donkerder dan de teststreep? Ik zit nu op 16 DPO ongeveer!
Controlestreep is iets donkerder dan de teststreep maar dit zit aardig tegen knal aan hoor. Op een gegeven moment kan hij niet donkerder worden..
Daar verdween de knipoog smiley... Voel me zo niet zwanger dus enige waaraan ik het kan merken zijn de testen, maar durf er ook niet echt op vertrouwen! Altijd bijzonder hoe ik, als ik HCG in mijn lijf heb, van stabiele vrouw verander ik een onzekere muts
Super naar natuurlijk, maar grappig omschreven. Ik heb hetzelfde Zolang je jezelf maar voor kan houden dat het daar dus inderdaad ook door komt. Komt goed
Hoop dat het je een beetje gerust kan stellen, zowel deze zwangerschap als de vorige kreeg ik bij kv2v5 geen knalstreep die donkerder was dan de controlestreep bij die van de action net zo min. Bij de cb 3+ ben ik dan ook maar helemaal gestopt met testen. Edit: maar hij ziet er dus wel super uit je test!
Ik heb getest met 5 weken en 4 dagen toen ik de 3+ kreeg maar had met 4 weken en 2 dagen 2-3 op de cb.
Vandaag 4 weken en 4 dagen! Heel blij met mijn testen! Volgende week zaterdag met 6 weken een echo, ben zo benieuwd!
Waarom? Waarom? Waarom? Waarom doe ik nou nog een CB test? Had er nog 1 liggen, gisteren met ochtend urine 3+ en vandaag....
Dat zegt niks hoor. Heb je gisteren ook met eerste urine getest? Grote kans dat je nu meer afvalstoffen in je urine had waardoor hcg meer gemaskeerd is.
Ik zie nog geen problemen hoor . Probeer niet meer te testen en de echo af te wachten ... je gaat nu ook richting het hookeffect waardoor je nog meer zorgen gaat maken ws. als je test en het hookeffect onstaaten ja...ook hier iemand op het forum die met de cb 2-3 testte en tijdens de echo al 17 wkn zwanger was.
Ik zou je echt niet te veel zorgen maken. Die wekenindicator is naarmate je wat verder bent echt niet zo betrouwbaar als je zou denken. Ik had onlangs een bloedafname met hcg 3700 en de dag erna zei de clearblue nog 2-3 (zogezegd vanaf 2000 3+). Met dezelfde urine de tweede gedaan die ik liggen had en daar stond wel 3+. Ik gebruik die dingen dus niet meer, dacht dat ik een miskraam ging krijgen maar er was niks aan de hand.
Ik zou even stoppen met testen. Het ziet er goed uit. Ik had eerst een knaller, toen zwanger 1-2 en een niet zwanger test. Jou testen knallen behoorlijk vooral de Kruidvat testen. Gefeliciteerd!
Echt stoppen met testen. Je testen lopen goed op, daar zal het niet aan liggen. Stel dat je bij de 3+ net op het randje zat en je urine geconcentreerder was en dan bij de 2-3 nog steeds op dat randje, maar door iets meer gedronken is het 2-3. Denk eraan dat je angst niet hetzelfde is als een voorgevoel.