Mijn koelkast denkt dat ie een vriezer is..... maakt niet uit op welke stand ik m zet, als ik m opendoe, komt er een koude noordpool-wind uit en alles wat erin staat is half bevroren.. de sla, de champignons, zelfs de kaas is hard en in de melk zitten ijsklontjes.... terwijl onderin de koelkast nu telkens een hele plas water ligt, die ik dus constant moet weghalen! ik snap er niks van!
Kijk eens in de koelkast tegen de achterwand aan. Daar zit als t goed is een gat (op een richel die spits toe loopt naar t gat) Is dit gat nog open? Zo niet dan is dat je probleem. Even met een wattenstaafje goed schoonmaken dat gat. Weer het water goed opdweilen onderin. En dan moet t weer goed komen. Als dit t niet is weet ik t verder ook niet. Dan is denk ik je termostaat kaduk en wordt t tijd voor een nieuwe.
Daar heb ik nu ook al weken last van Was al bang dat ik een nieuwe moest kopen, maar ga nu even kijken of ik het gaatje open kan prikken
Waar dit forum al niet goed voor kan zijn zeg! Had hier ook al heel lang last van, dus ga het ook proberen zo snel ik de achterwand van onze koelkast weer kan zien...ligt namelijk vol atm met bbq-vlees!
Oke, ik heb dat gaatje dus schoongemaakt en er kwam echt een ranzig stukje van iets uit....Bleghhhh! Heb de koelkast gelijk helemaal uitgesopt en hoop nu dat t werkt! Wordt vervolgt