leuk topic, ik durf zelf nooit zo'n topic te openen, omdat ik de dag zelf dan nooit durf (angst en paniekstoornis) maar het is ook een tikkie te ver weg haha. jullie gaan het vast gezellig hebben!
@claartje: Herkenbaar... maar ik ben nu bezig met een cursus 'angst de baas' wat toch wel helpt... dit afspreken is nog nét een stapje te ver, maar het zit er wel aan te komen denk ik.. maar erg leuk he...
misschien voor een andere keer? Ik wil ook nog weleens afspreken in oud beierland - even wat meer zelfvertrouwen/lef kweken in het autorijden - maar dan ben ik zéker van de partij. Ik wil sowieso eens op een donderdagochtend gaan, als het peuterochtend is.
Vooralsnog is het dus nog hetzelfde clubje, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd Misschien kunnen we over een paar weken een date plannen in Oud-Beijerland? Mijn dochter krijgt geen genoeg van Ballorig en het lijkt me ook erg gezellig. Ik roep even wat..donderdag 3 november? Vrijdag 18 november? Donderdag 24 november?
wat leuk zeg, ik zou graag met jullie mee gaan maar helaas moet ik morgen werken dus hopelijk kunnen we nog een keer iets afspreken. en kan ik er rekening mee houden op mijn werk. en dan kunnen we wel mee. in iedergeval veel plezier morgen