Wie weet een lekker recept voor wrapz?

Discussie in 'De lounge' gestart door goldy, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wil morgen wrapz gaan maken maar wil op een andere manier. Ik maak ze soms met kip of met gehakt. En dat vind ik allebei prima alleen wil ik er een keer andere kruiden/sausje onder.
    Wie heeft een lekker recept?

Groetjes goldy

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hoi!

Ik maak ze altijd met kip, wokgroente naar keuze en wat kruiden. Ik maak guacamole en ik maak van griekse yoghurt een fris sausje. En we hebben altijd chiliesaus in huis. Lekker met sla, uitjes, tomaat alles wat je maar lekker vind.

Ook maak ik koude varianten met roomkaas, pijnboompitten, kip of salami (of zalm) en rucola melange of andere sla soort.

En tenslotte maak ik wel eens enchiladas!!! Erg lekker. Geen recept voor je maar youtube heeft allerlei filmpjes en op google vind je ook een hoop! Erg lekker!!

Eetze!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    #3 deepfreeze, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
    Meestal doe ik erin wat ik nog heb liggen aan groente in de koelkast. Ideaal restjes eten..

Laatst heb ik ze koud gemaakt. Met gebakken kip, iets lauw geworden, sla, komkommer, tomaat, paprika, mais, geraspte kaas, een yoghurt-knoflooksausje.

Of warm met gehakt, paprika, champs, tomaat, en chilibonen met een beetje van die chilisaus. Beetje op smaak brengen met peper. Dus eigenlijk chiliconcarne met een jasje ;)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik doe het eigenlijk altijd koud:

ijsbergsla - mais - half lauwe kipstukjes of spekjes - feta - beetje olijfolie - geraspte kaas - soms komkommer

heerlijk :)

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Een makkelijke en snelle variant;
    kip of gehakt bakken en dan een zak Hak mexicaanse bonenschotel erbij. Dan de wraps vullen en oprollen. In een ovenschaal, geraspte kaas erover en even in de oven onder de grill. Erg lekker met salsasaus, guacemole en/of creme fraiche.

6. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn favoriet: wrap besmeren met boursin cuisine. Daarna gerookte zalm erop. Daarna komkommer,met een kaasschaaf dunne plakjes maken, daarna groene pesto erop en tot slot pijnboompitjes. Oprollen en eten,erg lekker!

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik vind ze het lekkerst met shoarma, tzazikisaus, ijsbergsla en wokgroente.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    bij ons met stip op nr 1:

rucola - tomaat - komkommer - tzatziki - lamslapje rose gebakken met cajunkruiden in reepjes gesneden (lamslapje eerst heel bakken en daarna in reepjes snijden)

net vanavond weer op! smul smul

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Shoarmavlees bakken, dan een ei er bij in gooien. Goed roeren, wokgroente erbij. Even doorbakken. Op de wraps groene pesto o.i.d. En dan het shoarma erop.

koude variant; Boursin o.i.d. zalmfilet, garnalen, rivierkreeftjes, komkommer in de lengte gesneden, sla (vind zelf een rucolamix fijn), en pijnboompitjes eventueel kun je die eerst even aanbakken. En als saus; mayo/yoghurt/ dille saus.

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties! Heb er nu al zin in hihi :D

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik schil een aardappel, snij die in hele kleine blokjes, die kook ik.. dan bak stukjes kip, snij ondertussen wortel in kleine stukjes, komkommer in kleine stukjes, appel in hele kleine blokjes, dat doe ik allemaal samen bij de gebakken kip.. dat laat ik eventjes staan.. dan zakjes wrap kruiden er bij, wraps warm maken, ijsbergsla er op, daar de kip mengsel in.. wrap oprollen nog even de oven in en klaar.

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Met shorama vlees, parika en ui erdoor en dan over de wrap (wel gebakken natuurlijk :) ) En dan met shatziki saus.... en simpele sla erbij Mjmam, smakelijk eten in ieder geval.

Deel Deze Pagina