1 pijnlijke borst

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sofia1978, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Hallo dames
    ik heb 1 borst die veel pijn doet en een beetje gloeiend aanvoelt.Raar want ik heb er toch echt wel 2 maar die ander doet wel iets pijn maar niet zo als die rechter.Zou het kunne???

2. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Je hoort wel vaker dat de ene borst meer zeer doet als de andere. Waar dat aan ligt??? geen idee??

3. anenpe

anenpe Lid

28 feb 2009
    12
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Ik heb het zelfde. Ze zijn alllebeid wel gevoelig maar eentje doet er soms echt zeer. Ook heb ik een zwaar gevoel in mijn buik, alsof het de hele dag aanwezig is. Ik ga volgende week testen dus ik ben benieuwd...

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb het ook vaak dat de linker pijn doet en de rechter niet. Heeft bij mij te maken met hormonen, of het nou hormoongebruik is of zwangerschapshormonen, dat maakt niet uit.

5. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Mijn linkerborst doet na mijn eisprong ook altijd erg zeer. Dit houdt aan tot mijn menstruatie. Nu heb ik echter ook last van een beurs gevoel aan mijn rechter, dus wie weet....

Het schijnt met de hormonen te maken te hebben, heb het namelijk laten onderzoeken aangezien ik er niet op kon liggen, aanraken enz...

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Bij mij was dit een zwangerschapsteken. Ook 1 borst was gevoelig/pijnlijk. Maar het hoeft natuurlijk niet.

Veel succes!!!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik heb dat ook telkens rond mijn eisprong dan doet mijn rechter borst echt pijn, mijn linker is gevoeliger maar doet geen pijn. Raar hoor, al die stomme kwaaltjes....

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bij doet de rechter vaak ook pijnlijke dan de linker en vooral de tepel al voel ik ze alle 2 hoor maar het kan zeker waar het aan ligt geen idee .

Deel Deze Pagina